سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

زیر نشیمنی بی تی بی مدل SN-FC603

از {{model.count}}

2,000,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

کسانی که مدت طولانی از روز را روی صندلی نشسته‌اند، ممکن است دچار درد و ناراحتی در قسمت نشیمنگاه شوند. در این میان بیمارانی هم هستند که محدودیت حرکت دارند و روی ویلچر می‌نشینند و ممکن است در اثر نشستن طولانی روی ویلچر دچار زخم بستر شوند. تشک ژله‌ای پلی اورتان BTB یک زیر نشیمنی مخصوص صندلی اداری، اتومبیل و مخصوصاً ویلچر است. این زیر نشیمنی از دو ماده‌ی متفاوت ساخته شده است. ماده اصلی تشک BTB فوم پلی اورتان است که بسیار نرم است و خاصیت برگشت‌پذیری بالایی دارد. قسمتی که با نشیمنگاه در تماس است از لایه‌ای ژله‌ای تشکیل شده که دارای برآمدگی‌هایی مربعی است. این برآمدگی با ایجاد جریان هوا از عرق کردن زیر شخص جلوگیری می‌کند و باعث خنک ماندن او می‌شود. روکش این تشک از پارچه‌ی نرم و با کیفیتی است که می‌توان آن را جدا کرده و شست. پشت تشک زیپی قرار دارد که با باز کردن آن می‌توان فوم پلی اورتان به رنگ سفید و لایه‌ی ژله‌ای به رنگ آبی را روی آن مشاهده کرد. در ساخت این تشک از موادی استفاده شده است که در تماس طولانی با بدن ایجاد حساسیت نکند. ابعاد این زیر نشیمنی 42 × 40 است و روی انواع صندلی‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. ضخامت آن هم 8 سانتی‌متر است و هنگام نشستن حس نرمی و راحتی فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌آورد.  

ابعاد
42x40x8 سانتی‌متر
جنس
فوم نرم
جنس روکش
پارچه
سایر توضیحات
- تشکیل شده از فوم پلی اورتان با یک لایه‌ی ژله‌ای روی آن
- انعطاف‌پذیری و برگشت‌پذیری بالا
- خاصیت خنک‌کنندگی و ضد تعریق
- ضدحساسیت
- قابل استفاده روی انواع صندلی‌های اداری و صندلی اتومبیل
- مناسب استفاده‌ی روی ویلچر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir