سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

ست معاینه کلاسیک ریشتر مدل Econom 2050

از {{model.count}}

مقاوم در برابر ضربه، محوطه فلزینور با XL Xenon (3.200K) یا لامپهای خلاءباتری های لیتیوم یون کارآمدعمر 3 ساعته با باتری لیتیوم یون و لامپ زنون کاملا شارژ شده استعمر باتری قابل شارژ: تا 1.200 چرخه شارژReostat برای تنظیم شدت نوردسته باتری برای باتری های قلیایی با اندازه Cدسته شارژر قابل شارژ لیتیوم شارژر L (برای 2 دستگیره) و شارژر پلاگین (برای 1 دسته)اتصال پلاگین برای اتصال ساده سر دستگاه

9,800,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

محصولات مشابه

مشخصات کلی این محصول عبارتند از : دارای لنز جدا شونده و متحرک با بزرگنمایی 4 برابر ، اتوسکوپ قابل استفاده برای معاینات بینی در صورت استفاده به همراه اسپکولوم 9 میلی متری ، سهولت تعویض لامپ اتوسکوپ از جلوی هد ، قابل استفاده برای معاینات گوش با اسپکولوم سایز 2،3 و4 میلی متری ، شامل اسپکولوم از جنس فلز با روکش کروم قابل اتصال به هد اتوسکوپ ، شامل منبع نور بازویی خمیده از جنس فلزی با روکش کروم ، محکم و مقاوم به همراه لامپهای یدکی و آینه مناسب برای معاینات حلق ، شامل هد افتالموسکوپ ریشتر با گردانه تنظیم لنز از 0 - 20+- درجه ، دارای هندل باتری دار از جنس فلز با روکش کروم. این محصول ساخت کشور آلمان می باشد.

  • مجموعه کامل جهت معاینه
  • طراحی کلاسیک و اکونومیک
  • بدنه استیل و ضد ضربه
ابعاد بسته‌بندی
6×25×15 سانتی‌متر
جنس بدنه
استیل
نوع باتری
قلمی بزرگ
تعداد لنز
2
نوع لامپ
زنون

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir