سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

تشکچه برقی جوی پلاس hp-301plus

از {{model.count}}

گاهی اوقات داشتن یک اتاق خواب گرم کافی نیست، زیرا بسیاری از ما می خواهیم بر روی تشکی دراز کشیده و گرمای آن را احساس کنیم. در طول شب های سرد زمستان، من از رفتن به رختخواب سردم بیزارم. این باعث اختلال در خواب شبانه ام می شود، مهم نیست که اتاقم چقدر گرم باشد، راه حلی برای این مشکل هست؟ شما همه کاری که باید انجام دهید این است که از “تشک برقی” استفاده کنید.ما درباره تشکی حرف نمی زنیم که تنها شما را گرم می کند، بلکه چیزی فراتر از آن یعنی درد و خستگی را کاهش و از بین می برد. شما به راحتی می توانید آنها را بر روی کف اتاق و یا روی تخت تان قرار دهید. تشک های برقی از طریق جریان برق و المنت هایی (سیم های بسیار نازک) که در داخل خود دارند، باعث ایجاد و گسترش گرما در سراسر تشک می شوند.همچنین این وسائل دارای واحدهای کنترلی (ریموت کنترل) جهت تنظیم مقدار دما، خاموشی خودکار و دیگر ویژگی ها هستند. در این راستا، برای شناخت بهتر این وسیله گرمازا با ادامه مقاله تشک برقی چیست؟ همراه ما باشید.

1,900,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

می خواهید بهتر بخوابید؟، درد و خستگی تان را کاهش دهید؟ 25٪ از افرادی که تشک های الکتریکی را خریداری می کنند، این کار را برای ارزش های درمانی انجام می دهند. مزایایی که این تشک ها فراهم می کنند، عبارتند از:

آرتروز و فیبرومیالژیا (سندرم درد اسکلتی – عضلانی) ،کاهش درد های عضلانی جمله درد کمر، شانه، پاها، دست ها و نشیمنگاه ،انعطاف پذیری و راحتی در حرکت ،کاهش خستگی ناشی از فعالیت های روزانه ،بهبود خواب شبانه ،کاهش بیماری ،افزایش گردش خون ، بازیابی انرژی ،افزایش خلق و خوی خوب .


سهولت در استفاده، چیزی است که باید به آن توجه کرد، به ویژه اگر آرتریت (التهاب مفاصل) دارید. همه تشک ها برقی دارای کنترل هایی برای تنظیم مقدار دما و دیگر ویژگی ها هستند.

این کنترل های از صفحه نمایشگر LCD پشتیبانی می کنند. این نمایشگر اطلاعاتی نظیر: دما، تایمر و حالت های گوناگون گرمایی (برخی تشک ها دارای بیش از 9 حالت گرمایی هستند) را نمایش می دهند.

نه تنها کنترل دما برای شما آسان است، بلکه بسیار لذت بخش هم خواهد بود. حتی اگر برای اولین بار از آن استفاده می کنید، هنوز هم می توانید نحوه کار با آن را به خوبی درک کنید. تنظیم دما باعث می شود شما به دلخواه مقدار گرمایی که دوست دارید را بر قرار کنید.

همچنین اگر به غیر از شما اعضای خانواده نیز از تشک استفاده می کنند، تنظیم دما می تواند قابلیتی کاربردی برای آنها باشد. زیرا همه افراد با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام با یک مقدار درجه حرارت احساس گرما می کنند.
همچنین برخی از مدل ها دارای کنترل های بی سیم نیز هستند که راحتی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند.


ابعاد
60*40
قابلیت تنظیم دما
دارد
قابل شستشو
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
محافظ گرمای بیش از حد
دارد
ضد آلرژی
بله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir