سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

تب سنج رزمکس مدل HA500

گارانتی ۶۰ ماهه راهیان طب صبا

از {{model.count}}

Rossmax HA500 Thermometer

2,400,000 تـومـان

2,250,000 تـومـان

7% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

محصولات مشابه

ضرورت استفاده از تب‌سنج

 تب‌سنج‌ها یکی از تجهیزات مهم و پرکاربرد پزشکی هستند که به عنوان بخشی از کمک‌های اولیه‌ی ضروری به شمار می‌روند، زیرا در مواقع مختلفی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و شیوع ویروس‌ها مانند کرونا می‌توان از آن‌ها برای بررسی علائم ابتلا استفاده کرد. امروزه تب‌سنج‌های مختلفی در بازار وجود دارد که از انواع آن‌ها می‌توان به تب‌سنج جیوه‌ای، تب‌سنج درون گوشی، تب‌سنج لیزری اشاره کرد. شیوع بیماری‌های عفونی و واگیردار مانند کرونا و یا وجود کودک کم سن و سال در خانه ضرورت تهیه‌ی تب‌سنج را بالا برده است. از این وسیله هنگام ورود به فضاهایی مانند فروشگاه‌ها، اماکن عمومی و دیگر مراکزی که امکان شیوع و ابتلا به بیماری وجود دارد استفاده می‌شود و توسط آن میزان تب حاضرین را بررسی می‌کنند که در صورت بالا بودن درجه حرارات بدن و داشتن تب از ورود آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید. علاوه بر این اگر کودکی در خانه دارید که نیاز است فرآیند بهبودی فرزندتان را تحت نظر داشته باشید این وسیله به کارتان خواهد آمد. تب سنج دیجیتالی قابلیت تشخیص دمای بدن و تب فرد بدون تماس با بدن او را دارد و می‌تواند تشخیص دهد که فرد تب دارد یا دمای بدن او در حالت استاندارد قرار دارد. تب سنج رزمکس مدل HA500 با داشتن قابلیت‌های زیاد و سنجش بدون تماس یکی از بهترین تب‌سنج‌های موجود در بازار است.

امروزه تب‌سنج‌های مختلفی در بازار وجود دارد که از انواع آن‌ها می‌توان به تب‌سنج جیوه‌ای، تب‌سنج درون گوشی، تب‌سنج لیزری اشاره کرد.

کاربرد و ویژگی‌های تب سنج رزمکس مدل HA500

 

 

تب‌سنج از جمله تجهیزاتی است که بهتر است در منزل وجود داشته باشد تا در صورت بروز بیماری در فردی بتوان از میزان دمای بدن او مطلع شد . تب سنج رزمکس مدل HA500 با ابعاد و وزن کم و قابلیت‌های خوبی که دارد گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. با وجود اینکه شاید نیاز باشد در مدت طولانی با این تب سنج درجه حرارات بدن افراد را در نظر گرفته رعایت ارگونومی و داشتن وزن و ابعاد مناسب در تب‌سنج‌ها حرف اول را می‌زند که این موارد به خوبی در این تب سنج رعایت شده است. دقت اندازه‌گیری این تب‌سنج دیجیتالی بالا بوده و همین دقیقا یکی از مهم‌تریم نقاط قوت این محصول به شمار می‌رود. این محصول دارای 9 جایگاه ذخیره‌سازی، آلارم تب، نور پس زمینه جهت سهولت خواندن نتایج، قابلیت تشخیص خطا و خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده است. این محصول می‌تواند برای سنجش دمای انسان، اشیاء و همچنین محیط مورد استفاده قرار بگیرد که این ویژگی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن به شمار می‌رود.

این محصول دارای 9 جایگاه ذخیره‌سازی، آلارم تب، نور پس زمینه جهت سهولت خواندن نتایج، قابلیت تشخیص خطا و خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده است.

ابعاد
39.5x40x145 میلی‌متر
حافظه
9 جایگاه ذخیره‌سازی
روش سنجش
نوری
سایر مشخصات
- قابلیت اندازه‌گیری دمای پیشانی در فاصله‌ی 5 سانتی‌متر
- اندازه‌گیری دما در مدت زمان 1 ثانیه
- قابلیت اندازه‎‌گیری دمای اجسام مانند شیشه‌ی شیر نوزاد
- قابلیت نمایش دما در واحدهای اندازه‌گیری سانتی‌گراد و فارنهایت
- دارای نور پس زمینه
- هشدار باتری رو به اتمام
اقلام همراه:
- باتری
- دفترچه راهنما
قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
قابلیت خاموشی خودکار
امکانات ابزار
صفحه نمایش
نوع دماسنج
دیجیتال
نحوه سنجش
پیشانی , بدون تماس
مقیاس نمایش دما
سانتی‌گراد , فارنهایت
منبع انرژی
باتری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir