سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

گوشی پزشکی لیتمن الکترونیک بلوتوث مشکی ۳۲۰۰BK12

ضمانت اصالت تضمین کامل اصالت، سلامت و کیفیت

از {{model.count}}

گوشی‎های پزشکی الکترونیک لیتمن، با طراحی مدرن، استفاده از رابط کاربری LCD و نمایشگر ضربان قلب، ذخیره ‎سازی و انتقال بلوتوثی صداهای ضبط شده و ده‎ها نوآوری دیگر، کارایی و زیبایی را همزمان ارائه نموده است. لیتمن با ارائه چنین قابلیت‎های بی‎نظیری باعث بالا رفتن دقت و کیفیت تشخیص پزشکان شده و گام بسیار بزرگی در پزشکی از راه دور (Tele-Medicine) برداشته است. مناسب متخصصان قلب و عروق، اطفال، داخلی، ریه، اساتید دانشگاه و دامپزشکان

29,950,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی


استتوسکوپ الکترونیک لیتمن

از زمانی که رنه لاینک، پزشک فرانسوی، برای اولین بار گوشی پزشکی (استتوسکوپ) را اختراع کرد، این دستگاه تغییرات زیادی داشته است، اما همچنان از جاافتاده‌ترین ابزار پزشکی است و در کنار روپوش‌های سفید از نشانه‌های شناسایی پزشک محسوب می‌شود. شرکت های متفاوتی در حال حاضر مشغول طراحی و تولید مدل های متنوع استتوسکوپ هستند و لیتمن یکی از معروف‎ترین و دقیق‎ترین گوشی‌های پزشکی رایج در بازار است. اما وقتی صحبت از استتوسکوپ‎های الکترونیک است، به جرات می‎توان گفت لیتمن یکه‎تاز است و بهترین انتخاب شما خواهد بود. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید، گزینش مناسب‎ترین استتوسکوپ برای فعالیت خودتان بین مدل‎های الکترونیک موجود لیتمن است.

لیتمن، ۳M، فناوری‎های جدید و جوایز متعدد

گوشی‎های دیجیتال لیتمن قابلیت‎های بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می‎دهد و اگر ادعا کنیم، این شرکت با طراحی این گوشی‎های بسیار مدرن و زیبا، تعریفی جدید از گوشی پزشکی ارائه نموده است، گزاف نگفته‎ایم. محصولات لیتمن ساخت کمپانی بزرگ چند ملیتی ®The 3M™ است. شرکت آمریکایی ۳M الگوی جهانی در خلاقیت و نوآوری است و تاکنون بیش از شصت هزار کالای نوآورانه الکترونیک تولید کرده است. استفاده از تکنولوژی الکترونیک در این نوع از گوشی پزشکی، که ۳M در آن تبحر دارد، میزان کیفیت صدا و دقت تشخیص را به شدت بالا برده است.

گوشی پزشکی لیتمن الکترونیک 3200 رنگ مشکی در حال استفاده و روشن

استتوسکوپ‎های الکترونیک Littmann، با طراحی مدرن، استفاده از رابط کاربری LCD و نمایشگر ضربان قلب، ذخیره‎سازی و انتقال بلوتوثی صداهای ضبط شده و ده‎ها نوآوری دیگر، کارایی و زیبایی را همزمان ارائه نموده است. از همین رو مدل‎های مختلف استتوسکوپ‎های الکترونیک Littmann، کارشناسان را به تحسین واداشته و چندین بار توسط مراکز و مجامع مختلف، برنده جوایز متعدد شده و بارها به عنوان بهترین گوشی پزشکی الکترونیک معرفی شده است. از جمله این جوایز می‎توان به جایزه بهترین نوآوری از نشریه Popular Science ، جایزه طلایی طراحی از Red dot و جایزه بهترین نوآوری‎های ادیسون از کانال دیسکاوری اشاره کرد.

به عنوان نمونه، نشریه Popular Science در مقاله‎ای تحت عنوان «اختراع سال»، استتوسکوپ الکترونیک مدل ۳۲۰۰ لیتمن ۳M به همراه نرم‎افزار کاردیواسکن زارگیس (Zargis Cardioscan) را به عنوان جزئی از «جوایز بهترین نوآوری‎ها»ی سالانه سال ۲۰۰۹ این مجله نامید. گفتنی است تحریریه این نشریه هر سال، هزاران محصول ابداعی را در جست‎و­جوی ۱۰۰ اختراع برتر سال بررسی و محصولات و فن‎آوری‎های برجسته را برگزیده و برندگان را در شماره دسامبر این نشریه معرفی می‎کنند.

صدایی فراتر از حد انتظار

استتوسکوپ الکترونیکی در مقایسه با استتوسکوپ آکوستیک یا کلاسیک، پشت سر سنسور تشخیص صدا یک تقویت‎کننده دارند و صداهای داخلی بدن را با وضوح و قدرت بیشتری به گوش شنونده می‎رسانند. با توجه به اینکه این سنسورها از جنس پیزوالکتریک هستند، ایجاد نویز و تداخل امواج بر روی این گیرنده مشکلی است که معمولاً در حین استفاده از این گوشی‎ها به وجود می‎آید. اکثر تولید کنندگان برای حذف آن مجبور به استفاده از فیلترهایی هستند که در نتیجه بخشی از صدای اصلی حذف می‎شود، اما لیتمن این مشکل را به درستی حل کرده و با به‎کار بردن تکنولوژی خاص خود برای کاهش نویز محیطی (ANR) در این گوشی، دقت سنجش را بسیار بالا برده است. فن‎آوری ANR اختصاصی ۳M، هر دو منبع صدای محیطی را حذف کرده و تنها اصوات حیاتی بدن را که پزشک باید بشنود، باقی می‎گذارد. فن‎آوری‎های موجود در این استتوسکوپ، صداهای خارجی ناشی از اصطکاک و صداهای محیطی را تا ۸۵ درصد کاهش می‎دهند. لیتمن علاوه بر این تکنولوژی و با کمک امکانات دیجیتال گیرنده صوتی، امکان تقویت صدای موجود را تا ۲۴ برابر فراهم نموده است و پزشک می‎تواند بسته به شرایط موجود، صدا را تقویت و تنظیم کند. طراحی تیوب ۲ دو لایه و همینطور هدفون‎های نرم و لطیف این محصول، نیز اختلالات صوتی ناشی از کشیده شدن تیوب و صداهای خارجی را به حداقل رسانده تا بهترین امکان تشخیصی برای پزشک فراهم شود.

گوشی پزشکی لیتمن الکترونیک 3200 رنگ مشکی نمای کامل پس زمنیه سفید روشنگوشی پزشکی لیتمن الکترونیک 3200 رنگ مشکی اتصال به نرم افزار مخصوص در کامپیوتر

استتوسکوپ الکترونیکی، گامی در Tele-Medicine

از قابلیت‎های بسیار مهم این گوشی می‎توان به ذخیره‎سازی صداهای شنیده شده اشاره کرد. حافظه داخلی این استتوسکوپ الکترونیک، امکان ذخیره کردن ۱۲ فایل ۳۰ ثانیه‎ای را دارد. لیتمن که اولین گوشی الکترونیکی با ویژگی برخورداری از فن‎آوری بلوتوث است، می‎تواند صدای قلب، ریه و ... را از دیافراگم الکترونیکی آن به نرم‎افزار کاردیواسکن زارگیس برای تجزیه و تحلیل ارسال کند. این اتصال بلوتوثی امکان انتقال، ذخیره‎کردن و بازپخش‎کردن صداها را مهیا می‎سازد. لیتمن با ارائه چنین قابلیت‎های بی‎نظیری باعث بالا رفتن دقت و کیفیت تشخیص پزشکان شده و گام بسیار بزرگی در مراقبت از راه‎دور بیماران و تله‎مدیسین برداشته است.

کاربران استتوسکوپ‎های الکترونیک

گوشی پزشکی الکترونیک لیتمن توسط همه کاربران استتوسکوپ شامل مصرف‎کنندگان خانگی حرفه‎ای، پرستاران، دانشجویان پزشکی قابل استفاده است و همه متخصصان به ویژه متخصصانی با سنجش‎های دقیق از جمله ریه، قلب، اورژانس می‎توانند از آن استفاده کنند. استتوسکوپ‎های الکترونیک محدودیت سنی نداشته و برای هر رده سنی بیمار اعم از بزرگسال، کودک و نوزاد کارآیی دارد. اما اگر شما در یک آمبولانس یا در یک محیط با صدای زیاد که در آن سروصداهای مختلفی وجود دارد کار می‎کنید، استفاده از گوشی پزشکی الکترونیک برای شما یک الزام است. این گوشی چون قادر است صداهای دریافتی را تقویت نماید، برای پزشکانی که مشکلات شنوایی دارند، نیز بسیار مناسب است. مزیت دیافراگم دیجیتالی آن، در این است که پزشک دیگر نگران نیست که فشار صحیح یا تماس مناسبی با بدن بیمار از طریق گوشی الکترونیکی برقرار کند. به­طوری که استتوسکوپ الکترونیکی لیتمن می‎تواند حتی از روی لباس نیز کیفیت قابل ملاحظه‎ای از صدای دریافتی ارئه دهد. استفاده از آن برای کادر پزشکی که با کودکان یا بیماران حساس مواجهند و همچنین پزشکانی که بیماران چاق دارند، شدیداً توصیه می‎گردد.

گوشی پزشکی لیتمن الکترونیک 3200 رنگ مشکی رنگ بندی مختلف

سخن پایانی

گوشی‎های الکترونیک لیتمن در ۲ مدل اصلی ۳۲۰۰ و ۳۱۰۰ ارائه شده است. قسمت‎های فلزی این محصولات، از آلیاژ آلومینیومی بسیار سبک و لایه رویی گیرنده صوتی از کروم است. تیوب بادوام، بدون لاتکس از پلی‎اورتان و سیلیکون با روکش مخصوص ساخته شده است و هدست‎های مقاوم این گوشی قابلیت میلیون‎ها بار پیچاندن و خم ‎و راست‎شدن را داراست. تهران لیتمن به عنوان مرکز تخصصی ارائه محصولات لیتمن اصل، هم‎اکنون این محصولات خاص را در بازار ایران ارائه نموده و با توجه به تضمین ۲ ساله کیفیت می‎توانید این محصول را بدون دغدغه از این سایت خریداری کنید.

برند
3M Littmann
هدست
با قطر زیاد – آلیاژ بکار رفته در صنایع هوافضا
دیافراگم
51 میلی‌متر
درجه قدرت سمع (از 10)
10
کاربران
پرستاران, پرستاران بخش مراقبت‌های ویژه, پزشکان عمومی, تکنسین‌های بخش اورژانس, تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی, دانشجویان پزشکی, متخصصان اطفال, متخصصان ریه, متخصصان قلب و عروق
گارانتی
ضمانت اصالت تضمین کامل اصالت، سلامت و کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir