سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک ۲

از {{model.count}}

گوشی پزشکی لیتمن کلاسیک ۲ دارای دیافراگم و بل سنتی است و از نظر قدرت سمع تفاوت زیادی با مدل جدیدتر یعنی کلاسیک ۳ ندارد. از این گوشی برای سمع قلب، ریه، احشاء داخلی و گرفتن فشار خون استفاده می‌شود. 

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.

3,850,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

گوشی لیتمن کلاسیک ۲ SE، در میان گوشی‌های لیتمن یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت است. این محصول در وب سایت آمازون از بیش از ۳۰۰۰ رای، امتیاز ۴.۷ از ۵ را به خود اختصاص داده است. اما چه چیزی باعث بروز این محبوبیت شده است؟ برای پاسخ به این پرسش با این موضوع شروع می‌کنیم که این گوشی یکی از محبوب ترین استتوسکوپ‌ها در میان دانشجویان پزشکی است. در حقیقت برای بسیاری، این گوشی اولین انتخاب برای اولین بار خرید این وسیله مهم پزشکی است. اگر محصولات قبلی لیتمن را بررسی کنید خواهید دید که عمدتا جنس آن‌ها از رزین پلاستیکی ساخته شده‌. احتمالا بسیاری از دانشجویان و حتی پزشکان حرفه‌ای علاقه‌ای به استفاده از گوشی‌های پلاستیکی ندارند. چرا که ممکن است عمر کوتاه‌تری داشته باشند و یا کم ارزش تر به نظر برسند.

با این وجود لیتمن کلاسیک ۲ SE هر دو مشخصه اصلی یعنی قیمت و کیفیت را در خود دارد. جنس آن از فلز است؛ این بدان معنی است که می‌توانید با قیمتی مناسب، دستگاهی داشته باشید که چند دهه برای شما کار کند. علاوه بر این کیفیت و کارایی صدای این گوشی نیز عالی است.

لیتمن کلاسیک ۲ SE یک شروع خوب برای استفاده از گوشی‌های پزشکی و یک انتخاب مناسب برای استفاده‌های عمومی و پرستاران در محیط‌های درمانی است. اما برای متخصصینی که به دنبال بالاترین سطح کیفیت صدا هستند توصیه نمی‌شود. لیتمن کلاسیک ۲ SE شاید به اندازه سایر مدل‌ها لیتمن چند قابلیتی نباشد. این مدل برای معاینه کودکان مناسب نیست. برخلاف این مدل، اکثر مدل‌های لیتمن با قطعه سینه‌ای (Chestpiece) دوطرفه با دیافراگم قابل تنظیم برای هر طرف ارائه می‌شوند که امکان تشخیص صداهای با فرکانس‌های مختلف را فراهم می‌کند. به همین دلیل لیتمن کلاسیک ۲ SE برای معاینه و تشخیص امراض بزرگسالان مناسب تر است.

قطعه سینه‌ای گوشی لیتمن کلاسیک ۲ SE از فولاد ضدزنگ ساخته شده است که بر خلاف مدل‌های قبلی که از فولادی آلیاژی ساخته شده‌اند، استحکام و کیفیت بالایی به این گوشی می‌دهد. این موضوع البته باعث بالا رفتن قیمت این مدل هم شده است. از طرف دیگر لوله گوشی از مواد متداول در سایر مدل‌های لیتمن ساخته شده است که در برابر خم شدگی و فشار مقاوم بوده و بدون استفاده از لاتکس در ساختار آن به راحتی شکل اولیه خود را باز می‌یابد. علاوه بر این شرکت لیتمن ادعا کرده است که لوله این مدل در برابر چربی‌های پوستی و الکل نیز مقاوم است. این محصول دارای ضمانت اصالت، سلامت و کیفیت از فروشگاه تهران لیتمن است.

به عنوان آخرین نکته، به همراه گوشی لیتمن کلاسیک ۲ SE، یک اپلیکیشن با نام “۳M Littmann Learning Institute app” ارائه شده است. با نصب این برنامه بر روی گوشی به لیستی از صداهای واقعی برای تست و بررسی میزان تشخیص خود، دسترسی خواهید داشت که به شما در بالا رفتن میزان دقت تشخیص کمک خواهد کرد.

ویژگی‌های گوشی لیتمن کلاسیک ۲ SE در یک نگاه

• دیافراگم قابل تنظیم
• حساسیت صدایی خوب
• مناسب برای دوره های دانشجویی، پزشکان عمومی و پرستاران
• سبک (۱۳۵ گرم)
• تیوب مقاوم با انعطاف بالا
• راحت برای پزشک و بیمار
• طراحی زیبا و ارگونومیک
• دارای رنگبندی تیوب
• طول: ۷۱ سانتیمتر
• قطر طرف بزرگ دیافراگم: ۴٫۴ سانتیمتر
• قطر طرف کوچک دیافراگم: ۳٫۲ سانتیمتر


برند
3M Littmann
هدست
با قطر استاندارد – آلیاژ به کار رفته در صنایع هوافضا
قطعه سینه‌ای (Chestpiece)
استیل ضدزنگ پرداخته شده، دو طرفه
درجه قدرت سمع (از 10)
7
دیافراگم
قابل تنظیم 1.75"/4.4cm
رنگ Chestpiece
استیل ضدزنگ
رنگ ساقه (Stem)
استیل
رنگ لوله
مشکی
کاربران
پرستاران, پزشکان عمومی, دانشجویان پزشکی
گارانتی
تضمین کامل اصالت، سلامت و کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir