سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

فشارسنج بازویی سخنگو ماکرومد U331

از {{model.count}}

فشارسنج بازویی سخنگو ماکرومد AES-U331 محصول کشور چین و تحت لیسانس آلمان میباشد. این محصول علاوه بر اندازه گیری فشار خون قابلیت تشخیص آریتمی قلبی را نیز دارد که این ویژگی مناسب افراد دارای آریتمی قلبی و ناملایمات قلبی هستند میباشد.فشارسنج بازویی  سخنگو ماکرومد از دقت بالایی برخوردار است و قابلیت دارای اندازه گیری میانگین مقادیر اندازه گیری شده است که، کاربر می تواند روند فشارخون خود را ارزیابی کند و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کند. یکی دیگر از ویژگی های این فشارسنج سخنگو ماکرومد 90 جایگاه حافظه برای 2 کاربر است که تاریخچه فشار خون کاربر را با تاریخ و ساعت ثبت میکند تا در صورت نیاز کاربر به پزشک مراجعه کند. دیگر قابلیت فشارسنج ماکرومد سخنگو بودن و اعلام نتایج به صورت صورتی میباشد.انرژی مورد نیاز این فشارسنج از طریق برق و باطری تامین میشود. فشار سنج سخنگو ماکرومد دارای صفحه نمایش LED بزرگ است

1,900,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir