سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

فشارسنج امرن مدل RS2

گارانتی ۲۴ ماهه پایکار بنیان طب

از {{model.count}}

فشارسنج «امرن» (Omron) مدل «RS2» شارسنجی مچی دارای نشانگر کاف، نشانگر فشارخون بالا یا پایین و آشکارساز ضربان قلب نامنظم است.مشکلی که بسیاری از مردم در استفاده از فشارسنج‌های خانگی دارند این است که کاف دور مچ یا دور بازو را به‌اندازه‌ی کافی محکم نمی‌بندند و باعث ایجاد خطا می‌شوند. اما قابلیت جالب این فشارسنج این است که درصورتی‌که کاف به‌درستی بسته نشده باشد نشانگر مخصوصی روی صفحه به نمایش درمی‌آید. سایز کاف دور مچ 13.5 تا 21.5 سانتی‌متر است.این نوع فشارسنج‌ها علاوه بر فشار، تعداد ضربان قلب در دقیقه را نیز نمایش می‌دهند. ضربان قلب نامنظم (آریتمی) روی اندازه‌گیری فشار تأثیر می‌گذارد.

2,493,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

فشارسنج «امرن» (Omron) مدل «RS2» فشارسنجی مچی دارای نشانگر کاف، نشانگر فشارخون بالا یا پایین و آشکارساز ضربان قلب نامنظم است. مشکلی که بسیاری از مردم در استفاده از فشارسنج‌های خانگی دارند این است که کاف دور مچ یا دور بازو را به‌اندازه‌ی کافی محکم نمی‌بندند و باعث ایجاد خطا می‌شوند. اما قابلیت جالب این فشارسنج این است که درصورتی‌که کاف به‌درستی بسته نشده باشد نشانگر مخصوصی روی صفحه به نمایش درمی‌آید. سایز کاف دور مچ 13.5 تا 21.5 سانتی‌متر است. این نوع فشارسنج‌ها علاوه بر فشار، تعداد ضربان قلب در دقیقه را نیز نمایش می‌دهند. ضربان قلب نامنظم (آریتمی) روی اندازه‌گیری فشار تأثیر می‌گذارد. چنانچه باوجود آریتمی قلبی، فشارسنج قادر به اندازه‌گیری فشار باشد، علاوه بر اعداد فشار سیستولیک و دیاسیستولیک، نشانگر ضربان قلب نامنظم روی صفحه نمایش داده می‌شود. پس از اندازه‌گیری فشار، چنانچه فرد در محدوده‌ی ریسک فشارخون بالا یا پایین باشد، علامت قلب روی صفحه‌نمایش شروع به چشمک زدن می‌کند. روی فشارسنج دو دکمه دیده می‌شود که یکی برای روشن/خاموش کردن آن و دیگری دکمه‌ی حافظه است. حافظه‌ی دستگاه قابلیت ذخیره‌ی 30 نتیجه‌ی فشار را دارد. چنانچه حافظه پر شده باشد، خود دستگاه قدیمی‌ترین عدد فشار را پاک می‌کند. منبع انرژی فشارسنج 2 عدد باتری نیم قلم است. نکته‌ی مثبت در مورد این فشارسنج است که برخلاف بسیاری از فشارسنج‌ها با در آوردن باتری‌ها حافظه‌ی دستگاه پاک نمی‌شود. در صورت روشن ماندن فشارسنج برای جلوگیری از تخلیه‌ی باتری‌ها، پس از دو دقیقه به شکل خودکار خاموش می‌شود. به طور خلاصه فشارسنج مچی امرن مدل RS2 دارای نشانگر درست بسته شدن کاف، نشانگر ریسکی بودن فشار، آشکارساز ضربان قلب نامنظم، سایز کاف 13.5 تا 21.5 سانتی‌متر و 30 حافظه‌ی ذخیره‌سازی است.


مشخصات بالینی:

چنانچه باوجود آریتمی قلبی، فشارسنج قادر به اندازه‌گیری فشار باشد، علاوه بر اعداد فشار سیستولیک و دیاسیستولیک، نشانگر ضربان قلب نامنظم روی صفحه نمایش داده می‌شود. پس از اندازه‌گیری فشار، چنانچه فرد در محدوده‌ی ریسک فشارخون بالا یا پایین باشد، علامت قلب روی صفحه‌نمایش شروع به چشمک زدن می‌کند.

مشخصات فنی:

روی فشارسنج دو دکمه دیده می‌شود که یکی برای روشن/خاموش کردن آن و دیگری دکمه‌ی حافظه است. حافظه‌ی دستگاه قابلیت ذخیره‌ی 30 نتیجه‌ی فشار را دارد. چنانچه حافظه پر شده باشد، خود دستگاه قدیمی‌ترین عدد فشار را پاک می‌کند. منبع انرژی فشارسنج 2 عدد باتری نیم قلم است. نکته‌ی مثبت در مورد این فشارسنج است که برخلاف بسیاری از فشارسنج‌ها با در آوردن باتری‌ها حافظه‌ی دستگاه پاک نمی‌شود. در صورت روشن ماندن فشارسنج برای جلوگیری از تخلیه‌ی باتری‌ها، پس از دو دقیقه به شکل خودکار خاموش می‌شود. به طور خلاصه فشارسنج مچی امرن مدل RS2 دارای نشانگر درست بسته شدن کاف، نشانگر ریسکی بودن فشار، آشکارساز ضربان قلب نامنظم، سایز کاف 13.5 تا 21.5 سانتی‌متر و 30 حافظه‌ی ذخیره‌سازی است.


ابعاد
78x60x21 میلی‌متر
منبع انرژی
باتری
سایر مشخصات
- دارای نشانگر درست بسته شدن کاف
- دارای نشانگر فشار‌خون خارج از محدوده‌ی نرمال
2 عدد باتری نیم‌قلم
- صفحه نمایش با اعداد بزرگ و خوانا
سایز مناسب بازو/مچ
13.5 تا 21.5
نوع نمایشگر
LCD
وزن
101 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir