سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

کرم معجزه گر چند کاره درمانی روغن اسب بیوآکوا

BioaQua

از {{model.count}}

150,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

کرم معجزه گر چند کاره درمانی روغن اسب بیوآکوا

 

کرم روغن اسب بیواکوا  BIOAQUA Horse Ointment یک محصول چند کاره می باشد که شما را در رسیدن به پوستی سالم و صاف یاری می کند. کرم معجزه گر روغن اسب محصولی ارگانیک می باشد که توسط یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی یعنی بیواکوا تولید شده است. این محصول را شما می توانید برای روشن تر و درخشان شدن پوست خود مورد استفاده قرار دهید و از نتیجه آن شگفت زده شوید.

این محصول یک کرم آبرسان و مرطوب کننده نیز می باشد که می تواند رطوبت از دست پوست شما را بازگرداند. تحریک و افزایش کلاژن سازی از دیگر ویژگی های این کرم معجزه گر است که نتیجه آن جوانسازی پوست است. علاوه بر کلاژن سازی، به دلیل تحریک شدن مویرگ های زیر پوست جریان خون افزایش یافته و مواد مغذی بیشتری به پوست می رسد تا پوست مقاوت و جوانی خود را به دست آورد.

نکته دیگر درمورد کرم روغن اسب بیواکوا قدرت پاک کنندگی آن است که باعث میشود منافذ پوست پاکسازی شود و منافذ بسته پوست که ممکن است باعث به وجود آمدن جوش و آکنه شود باز شود. اگر جای زخم در پوست خود دارید با استفاده از این محصول می توانید آن را از بین ببرید تا پوستی صاف داسته باشید.

طرز استفاده از کرم روغن اسب برای صورت

ابتدا صورت خود را شسته و خشک نمایید و سپس مقدار مناسبی از محصول را بر روی پوست خود قرار دهید و کرم را در سرتاسر پوست خود پخش کرده و به مدت 2 تا5  دقیقه پوست را ماساژ دهید. پس از آن نوبت استفاده از تونر و لوازم آرایش مورد نیازتان است. همچنین میتوانید از این محصول در شب و قبل از خواب نیز استفاده کنید.

ترکیبات

اسید اولئیک، اسید لینولئیک، اسید پالمیتیک و روغن اسب اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده اسن محصول هستند که باعث جوانسازی و روشن شدن پوست شما می شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir