سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

کرم سفید کننده صورت و بدن مروارید بیوآکوا

BIOAQUA Pearl Delicate Silky Body Cream

از {{model.count}}

120,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

معرفی کرم سفید کننده صورت بدن مروارید بیوآکوا 

 کرم های روشن کننده وسفید کننده زیادی داریم که مشهورترین و پرفروشترین آنها تا به این تاریخ (مهرماه 98) کرم وکس می باشد کرمی که هم اکنون قصد معرفی آن را داریم کرم سفید کننده بدن BIOAQUA  می باشد که رقیب جدی برای کرم وکس می باشد.

بیوآکوا یک برند چینی الاصل بوده که محصولات کاربردی  و باکیفیت روانه بازارهای جهانی می کند در تستی که   بروی این محصول انجام دادیم در کمتر از 1 دقیقه پوست مچ دست را بصورت کاملا طبیعی سفید کرد بطوری که اصلا روی لباس ماسیده نمیشد و از همه مهمتر زمانی که تست ضد آب آنرا انجام دادیم به کیفیت بالای مواد آن پی بردیم به طوری که با آب معمولی براحتی پاک نمیشد و برای پاک کردن آن حتما باید از یک اسکراب صورت و بدن قوی استفاده کرد .

بدن شما نیاز به توجه دارد شما با خرید مستقیم از نمایندگی و واردکننده  محصولات بیوآکوا میتوانید محصول سفید کننده مروارید طبیعی را که مزایای بسیار زیادی برای زیبایی و جذابیت بدن و چهره شما دارد را با ارزانترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت از کمپانی سایان سنتر تهیه کنید این محصول پوست را تغذیه کرده و بهبود می بخشد و باعث مرطوب و صاف شدن پوست بدن و صورت می شود که این امر باعث میشود اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و روحیه بهتری داشته باشید.

سفید-کننده-فوق-العاده-بدن-بیواکوا

بدن شما نیاز به توجه دارد شما با خرید مستقیم از نمایندگی و واردکننده  محصولات بیوآکوا میتوانید محصول سفید کننده مروارید طبیعی را که مزایای بسیار زیادی برای زیبایی و جذابیت بدن و چهره شما دارد را با ارزانترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت از کمپانی سایان تهیه کنید این محصول پوست را تغذیه کرده و بهبود می بخشد و باعث مرطوب و صاف شدن پوست بدن و صورت می شود که این امر باعث میشود اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و روحیه بهتری داشته باشید.

کرم-روشن-کننده-بدن-بیواکوا

دلایل استفاده از کرم بیو آکوا

یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب کرم سفید کننده بیو آکوا ، ترکیبات کاملا مغذی آن است. وجود عصاره دانه کنجد، عصاره جینسینگ و شکر جلبک دریایی ازین محصول علاوه بر سفید کننده ، یک کرم نرم کننده و مرطوب کننده بسیار قوی ساخته است. این کرم ، پوست را تقریبا دو درجه بیشتر از رنگ پوست سفید کرده و با ماندگاری مناسبی که دارد ، گزینه خوبی جهت استفاده در مهمانی‌ها و مجالس میباشد.

کرم BioAqua حاوی هیالورونیک اسید

همه شما با خواص هیالورونیک اسید آشنا هستید. هیالورونیک اسید یکی از شگفت‌انگیزترین مواد جهت جوانسازی و بهبود کلاژن سازی پوست است. به این نکته توجه داشته باشید که با افزایش سن ، پوست استحکام، فربهی و درخشش خود را به دلیل تجزیه کلاژن و فیبرهای الاستیک، و کاهش ماده مرطوب‌کننده خود بدن یعنی هیالورونیک اسید از دست می‌دهد. در نتیجه استفاده از محصولی که کمبود هیالورونیک اسید پوست را جبران کند ، توصیه میشود. کرم مرواورید بیو آکوا اصل در ترکیات خود حاوی هیالورونیک اسید نیز میباشد.

 

کرم-سفید-کننده-و-روشن-کننده-بدن-بیواکوا

با استفاده ی مستمر و هرروزه از این کرم ، تاثیر آن را به صورت دائمی می بینید ، مناسب استفاده در مجالس جشن و مهمانی و بد نیست بدانید که این محصول کار یک ضد آفتاب بسیار عالی را انجام میدهد با کیفیت و غلظت بالایی که دارد از پوست شما در برابر اشعه افتاب محافظت میکند

روش استفاده : بر روی قسمت مورد نظر بدن بمالید و ماساژ دهید تا به طور کامل جذب شود

با کرم سفید کننده مروارید بیوآکوا پوستی ابریشمی مرطوب، فوق العاده لطیف و بسیار جذاب داشته باشید

 

روشن-کننده-بدن-بیواکوا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir