سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

کرم دور چشم بلوبری بیوآکوا

natural blueberry wonder eye cream

از {{model.count}}

150,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

خواص بلوبری برای پوست 

مطالعات نشان داده است که بلوبری سرشار از مواد آنتی اکسیدانی است که می تواند به پیشگیری از تاثیرات آلزایمر،نظیر کاهش مهارت های شناختی و حافظه کمک کند و در نتیجه روند پیری را به تاخیر اندازد.این میوه حاوی ترکیباتی به نام آنتی سیانوسید است که رگهای خونی را تقویت می کند،جریان خون را بهبود می بخشد و می توان از آن در درمان اختلالات چشمی نظیر آب مروارید و آب سیاه و… استفاده کرد.بلوبری نوعی گیاه گلدار با میوه ای توت مانند به رنگ آبی تیره یا بنفش است.این میوه بومی شمال آمریکا بوده که طعم شیرینی دارد.انواع مختلفی بلوبری وجود دارد بنابراین ظاهر آنها ممکن است متفاوت باشد.

 

ویژگی های کرم دور چشم بلوبری بیوآکوا

کرم دور چشم بلوبری بیوآکوا منبع از ویتامین ها و مواد معدنی معدنی مختلف است از جمله:

ویتامین C،همچنین به عنوان اسید اسکوربیک شناخته می شود که در رفع پف زیر چشم تاثیر دارد.از دیگر خواص بلوبری همچنین وجود مقدار کمی ویتامین E،ویتامین B6 است.کرم دور چشم بلوبری باعث کلاژن سازی شده و از آسیب های پوستی ناشی از اشعه ی UV،دود،گرد و غبار و آلودگی جلوگیری می کند.این کرم آبرسان می تواند از اثرات پیری بر روی چشم جلوگیری کند و می تواند از بیماری ماکولا نیز پیشگیری نماید.با توجه به خواص آنتی اکسیدانی اش،بیشترین تاثیر را روی شبکیه دارد.

 

 

کرم-دور-چشم-زغال-اخته-بیواکوا-

 

 

کرم-دور-چشم-زغال-اخته-بیواکوا-

 

 

خواص بلوبری یا زغال اخته آبی برای پوست و مو

1. جوان سازی پوست صورتویتامین C موجود در بلوبری با افزایش تولید کلاژن در پوست به کاهش چین و چروک پوست کمک کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود.

 ماسک بلوبری و ماست

نصف فنجان زغال اخته را له کنید و با 3 قلشق غذا خوری ماست ترکیب کنید و بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس با آب گرم به آرامی بشویید.
2. درمان آکنه و جوش صورت

زغال اخته دارای خواص ضد ااتهابی و غلظت بالایی از سالیسیلات هاست که با لایه برداری و پاکسازی پوست صورت به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند.
ماسک بلوبری برای جوش صورت

10 عدد زغال اخته را له کنید و با 1 قاشق چای خوری آب لیمو ترش تازه و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید، این ماسک را بر روی صورت خود بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند سپس با آب سرد بشویید.

3. تقویت و افزایش رشد مو

آنتوسیانین های موجود در بلوبری باعث تقویت فولیکول های مو و افزایش رشد مو می شود.
ماسک تقویت کننده مو با بلوبری

10 عدد زغال اخته را له کنید و با یک قاشق غذا خوری روغن زیتون ترکیب کنید، این ماسک را بر روی ریشه ی مو ها و پوست سر بمالید و بگذارید 20-30 دقیقه بماند سپس با آب گرم و شامپو بشویید.
4. درمان سفیدی مو

کمبود ویتامین B12 در بدن می تواند باعث کم خونی و سفیدی موی سر شود، بلوبری مقادیر بالایی ویتامین B12 دارد و برای درمان سفیدی مو مفید می باشد.
 

کرم-دور-چشم-زغال -اخته-بیواکوا-

 

 

کرم-دور-چشم- زغال-  اخته-بیواکوا-

 

 

 

نحوه استفاده:

شب قبل از خوابیدن به خوبی اطراف چشم خود را شست و شو داده و با انگشت خود کرم را زیر چشم و پشت پلک بالا زده و بخوابید.هفته ای سه بار استفاده نمایید.همچنین می توانید همراه با این کرم از سرم لیفت و آبرسان بلوبری،کرم پاکسازی بلوبری استفاده کنید.

_حاوی عصاره زغال اخته

_تهیه شده از عصاره های گیاهی و ارگنمیک

_از بین برنده تیرگی اطراف چشم

_مرطوب کننده و آبرسان پوست اطراف چشم

_از بین برنده ی چین و چروک دور چشم

_جوانسازی پوست اطراف چشم

_ضد پیری دور چشم

_کاهش پف دور چشم

_آبرسان پوست دور چشم

_مرطوب کننده قوی دور چشم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir