سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

ماسک صورت ورقه ای حلزون بیوآکوا پک پنج عددی

از {{model.count}}

پک پنج عددی

75,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

ماسک صورت ورقه ای حلزون بیوآکوا ؛ محصولی که جوانی واقعی را به شما هدیه می دهد. به راستی که این روزها، مقابله با معضلات پیری پوست و مشکلات آن بسیار سخت است. اما در میان این همه سختی می توان راه حل هایی مقرون به صرفه و با بازده بسیار بالا پیدا کرد. به جای اینکه هزینه های گزاف جراحی، تزریق، دارو های پوستی گران قیمت و … بپردازید؛ ما به شما توصیه می کنیم که ماسک های گیاهی را بیشتر جدی بگیرید. این ماسک ها شما را تشویق می کنند تا به جای روی آوردن به روش های درمانی گزاف و نامطمئن، در وهله اول از پیری پوست و مشکلات زیبایی شناختی و عدم شادابی آن پیشگیری کنید. حتی اگر بعد از بروز این عارضه به فکر درمان افتادید نیز نگران نباشید. ماسک های طبیعی صورت را می توان هم به عنوان عامل پیشگیری کتننده و هم به عنوان یک درمانگر قوی مورد استفاده قرار داد.

مزایای حداکثری، عوارض حداقلی، قیمت مناسب، استفاده سریع و آسان و … همگی از دلایلی محسوب می شوند که شما را متقاعد می سازند تا از ماسک های صورت استفاده کنید. اما بهترین ماسک های صورت کدام اند و چه ویژگی های منحصر به فردی دارند؟ کارشناسان مجرب بانه گالری پس از تحقیقات فراوان به این مهم دست یافته اند که ماسک های ورقه ای راهی ساده تر و به مراتب با راندمان بیشتر برای پیشگیری و درمان بسیاری از معضلات و مشکلات پوستی هستند. در واقع نمی توان تاثیر این ماسک ها را بر سلامت و زیبایی پوست نادیده گرفت. البته آمار و ارقام نیز مهر تاییدی هستند بر این ادعا.

همه چیز درباره ی ماسک ورقه ای صورت

ماسک ورقه ای صورت یک روش شرقی متداول در مراقبت موثر از پوست صورت است که سالهاست مورد استفاده ی عموم مردم قرار می گیرد. این ماسک ها تاثیرات فوق العاده مثبتی بر روی روند بهبودی و سرعت بازیافت سلامتی از دست رفته پوست دارند. در کنار این موضوع، خواص دیگری نیز برای این ماسک ها نوشته شده اند. از جمله : روشن کنندگی، مرطوب کنندگی، تازه سازی، آبرسانی و … . محتویات ماسک ورقه ای بیشتر مانند محتویات سرم است تا ماسک های معمولی. این ورقه ها از جنس پنبه یا شبه پنبه هستند که به مواد سرم مانند مغذی آغشته شده اند و چرب نیستند. ترکیب آنها تمیز و شیری مانند است و مانند مایعی رقیق بر روی پوست می نشینند و به راحتی نیز جذب آن می شوند.

ماسک های ورقه ای غالبا ترکیبی گیاهی و بدون ضرر دارند که از قبل نیز به شکل برش خورده ی مطابق صورت آماده شده اند و فقط کافیست آنها را بر روی پوست خود قرار دهید و به آرامی شاهد تاثیر آن باشید. این ماسک ها درست به فرم قالب صورت و به نازکی هرچه تمام ساخته شده اند. اما در همی غشای نازک، مقدار زیادی از مواد مناسب بافت پوست گنجانده شده است. نازک بودن این غشا در سرعت جذب آن تاثیر مثبتی دارد. به طوری که برای انجام این فرایند بیشتر از بیست دقیقه زمان لازم نیست.

ماسک صورت ورقه ای حلزون بیوآکوا به رفع التهاب و قرمزی پوست صورت شما می پردازد. تاثیر این ماسک در کاهش آسیب های ناشی از مواد شیمیایی و آفتاب سوختگی در وپوست نیز غیر قابل انکار است. همچنین این ماسک حلزون فوق العاده خاصیت ضدحساسیت نیز دارد و به واسطه حضور گلیسرین در ترکیب آن، باعث نرمی و لطافت پوست شما نیز می شود. مرطوب کنندگی، آبرسانی قدرتمند، درمان خشکی و ترک های پوست نیز با استفاده از این محصول قابل احساس و مشاهده اند. استفاده از این محصول برای انواع جنس پوست آقایان و خانم ها بلامانع است.

این محصول خارق العاده حاوی مقادیر بسیار غنی عصاره موکوز حلزون است که به کمک آن در قدم اول به احیای پوست های ضعیف می پردازد. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در این ماسک، اثر شگفت انگیزی بر جوان سازی و ایجاد تازگی در پوست صورت شما دارند. منافذ باز پوست به کمک این ماسک بسته تر و منافذ پر، خالی می شوند. ماسک حلزون بیوآکوا به خوبی پف زیر چشم را از بین می برد و گودی آن ناحیه را تبدیل به پوستی شفاف و روشن می کند. همچنین اقدام این ماسک ویژه در جلوگیری از افتادگی پوست نیز قابل وصف و ستایش است. با استفاده دوره ای از این محصول بی بدیل بیوآکوا شاهد تغییر فراوان در پوست خود خواهید بود. به این صورت که سرعت جوان سازی پوست تان بیشتر می شود و چربی ها و مواد زائد آن پس از هر بار مصرف به طور کامل پاکسازی می شوند.

نحوه استفاده از محصول

گلیسرین موجود در ماسک ورقه ای صورت حلزون بیوآکوا موجب نرم تر شدن بافت پوست صورت شما می شود. همچنین ترکیبات خاص این محصول منجر به تقویت اپیدرم و سفتی بافت جوان صورت می شوند. بازسازی سلول های پوست و تعدیل متابولیسم سلولی، تسکین وضعیت پوست، شفاف سازی و از بین بردن جای جوش و لک، کلاژن سازی و تقویت کشسانی پوست و همچنین پاکسازی آلودگی و یکدست سازی آن از سایر ویژگی های کاربردی این محصول برشمرده می شوند. کافیست یک دوره مصرف آن را امتحان کنید تا خود به چشم خود تاثیر معجزه آسای این محصول بهداشتی بیوآکوا را مشاهده کنید.

روش استفاده از آن به هیچ عنوان دشوار نیست و مانند ماسک های صورت، دردسر خاصی ندارد. کافیست ماسک قالبی را بر روی پوست تمیز و خشک خود قرار دهید و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به حالت آرامش قرار بگیرید. در این حین می توانید با ماساژ آهسته ی پوست به جذب بیشتر آن کمک کنید. سپس ماسک را به آرامی بردارید و به دور بیاندازید. در نهایت نیز می توانید پوست صورت خود را با آب ولرم نسبتا گرم شستشو دهید. ترجیحا هفته ای ۲ تا ۳ مرتبه این کار را تکرار کنید و پس از یک دوره کوتاه مصرف آن، تاثیرات خارق العاده ی آن را به نظاره بنشینید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir