سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

پد زیر چشم 60 عددی طلا کره ای paeteng

از {{model.count}}

75,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

پچ دور چشم طلا paeteng بافت ژله ای داشته و موجب آبرسانی و کاهش چین و چروک و شفافیت پوست اطراف چشم می شوند.یون های موجود در طلا سلول های پوست را تحریک کرده، به بهبود گردش خون کمک می کند و باعث می شود پوست از درون شفاف تر و درخشان تر به نظر برسد.در هنگام استفاده از این پچ ها، احساس خنکی و لطافت خوشایندی در ناحیه ی دور چشم احساس می شود.از این پچ ها می توان علاوه بر دوره چشم، روی چانه ،پیشانی، دور لب و گونه نیز استفاده کنید.

از مهم ترین و حساس ترین اجزای صورت چشم و پوست اطراف آن می باشد. با گذشت زمان به دلایل مختلفی این پوست حساس دچار چروک و تیرگی می شود. با استفاده از محصولات درمانی مناسب می توانیم مراقب پوست حساس چشم خود باشیم. بهترین و سریع ترین راه برای برطرف کردن نیازهای روزانه پوست صورت و دور چشم استفاده از یک ماسک مناسب است.

امروزه انواع مختلفی از ماسک ها در بازار وجود دارند که یک نوع از آن ها ماسک های چشم می باشند. این نوع ماسک ها جز پرطرفدارترین ها هستند چون هم استفاده از آن ها بسیار راحت است و هم دارای اثر بخشی فوری می باشند.

طلا به عنوان یک ماده ضدپیری در محصولات مراقبت از پوست، با آهسته سازی روند کاهش تولید کلاژن به کاهش نشانه های پیری کمک می کند.طلا دارای ویژگی های ضدباکتریایی و ضد التهابی نیز می باشد. در هنگام استفاده از این پچ ها، احساس خنکی و لطافت خوشایندی در ناحیه ی دور چشم احساس می شود.از این پچ ها می توان علاوه بر دوره چشم، روی چانه ،پیشانی، دور لب و گونه نیز استفاده کنید.

ویژگی های پچ دور چشم طلا paeteng

  • دارای بافت ژله ای و عصاره طلا
  • کلاژن ساز و ابرسان زیر چشم
  • افزایش دهنده جریان گردش خون و روشن و شفاف کننده دور چشم
  • رفع چروک های سطحی و تیرگی های اطراف چشم
  • بهبود دهنده ورم و پف دور چشم
  • آرامش بخش و شاداب کننده اطراف چشم
  • قابل استفاده زیر چشم، گونه، چانه، پیشانی و دور لب
  • بسته 60 عددی

روش استفاده از پچ دور چشم طلا paeteng

جهت استفاده پچ ها را بر روی ناحیه تمیز شده زیر چشمان بگذارید. به آرامی آن را توسط انگشت و یا جید رولر ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت 15-20 دقیقه بماند، سپس بردارید. هر دو شب یک بار قبل از خواب از این ماسک استفاده کنید و درصورت نیاز هر شب نیز قابل استفاده است.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir