سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

کوکتل جوانسازی پوست درماهیل HSR حجم 5میل

Dermaheal HSR 5ml

از {{model.count}}

650,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

کاربرد های کوکتل درماهیل HSR DERMAHEAL

یک محلول مزوتراپی برای احیای پوست و حذف چروک های سطحی. درماهیل HSR یک تیمار مزوتراپی قدرتمند با استفاده از پپتیدهای مقلد زیستی می باشد. همچنین، این کوکتل مزوتراپی شامل هیالورونیک اسید خالص برای مرطوب سازی پوست و بستن منافذ است. مزوتراپی برای جوان سازی صورت و گردن، جوان‌سازی دست، حذف چروک، علامت های کشیدگی پوست و سلولیت عالی عمل می کند.

جوان سازی صورت و گردن با درماهیل HSR

درماهیل HSR از یک تکنیک مزوتراپی برای احیای صورت و گردن استفاده می کند. خطوط و چروک ریز می‌توانند حذف شوند و به پوست بی روح و بی طراوت زندگی جدیدی اعطاء می شود. همه این موارد ممکن است زیرا این تکنیک مزوتراپی سلولهای پوستی جدیدی تولید می کند. این باززایی توسط عامل فعال استیل‌دکاپپتید- 3 (CG-REjULINE) امکان پذیر شده است.

جوان سازی دست با درماهیل HSR

گفته می شود که نشانه های بازگو کننده سن یک زن گردن و دست های او هستند. اکنون به لطف درماهیل HSR قادر به جوان سازی دست ها هستیم. دست ها توسط تزریقات مزوتراپی ریز جوان می شوند. این کوکتل مزوتراپی شامل تری پپتید کوپر می باشد که جریان خون در پوست را بهبود می بخشد.

علامت های کشیدگی پوست و سلولیت

علامت های کشیدگی پوست می توانند یک مشکل واقعی برای بسیاری از زنان باشند. آنها اغلب پس از کاهش وزن یا زایمان ظاهر می شوند. درماهیل HSR می تواند به بهبود ظاهر علامت های کشیدگی پوست کمک کند زیرا حاوی ترکیبات فعال نظیر الیگوپپتید- 24 می باشد که از طریق ایجاد سلولهای پوستی جدید شدت این علامتها را کاهش می دهند.

حذف چروک ها با درماهیل HSR

فرمول مزوتراپی درماهیل HSR می تواند ظهور خطوط ریز و چروک ها را کاهش دهد. این کوکتل ضدپیری حاوی دکاپپتید- 4 می باشد که التیام زخم را نیز بهبود می دهد. تری پپتید- 6 نیز در بهبود شرایط پوست نقش دارد و به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

نحوه درمان توصیه شده

در ماه اول با یک درمان در هفته شروع کنید؛ در ماه دوم دوبار و از ماه سوم برای ترمیم و نگه داری یکبار در ماه از این درمان استفاده کنید.

بسته به بیمار تحت درمان نتایج متغیر خواهند بود. بطور متوسط، بیماران پس از دو یا سه جلسه متوجه بهبود می شوند. مادامی که روشهای ترمیم و نگه داری بطور منظم تا جبران روند پیری طبیعی پوست ادامه یابد این نتایج داوم خواهند داشت.

ترکیبات فعال اصلی

هیالورونیک اسید (1%)

Rh- الیگوپپتید-1 (EGF)

Rh- الیگوپپتید-2 (IGF-1)

Rh- پلی پپتید-1 (bFGF)

Rh- پلی پپتید-2 (TRX)

کوپر تری پپتید-1

مولتی ویتامین

آمینواسیدها و مواد معدنی

مشخصات:

هر کوکتل شامل 5 میل محلول می باشد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir