سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

سرم دورچشم ضدتیرگی و پف کافئین اوردینری اصل حجم 30 میل

از {{model.count}}

یکی از حساس ترین نقاط صورت، چشم و پوست اطراف آن می باشد که اولین علائم پیری و چین و چروک در این قسمت ها ایجاد می شود. عواملی مانند کار و خستگی زیاد، خواب کم، افزایش سن، استرس و دیگر عوامل روحی سبب می شوند به این نواحی آسیب رسیده شود. ما می توانیم با استفاده از محصولات مراقبتی و بهداشتی این آسیب ها را به حداقل رسانده و یا آنها را به تعویق بیندازیم. از پر استفاده ترین محصولات مراقبتی برای این نواحی، کرم دور چشم می باشد که یکی از محبوب ترین آنها سرم دورچشم کافیٔین اوردینری می باشد.سرم دور چشم کافئین اوردینری مقادیر بالایی از کافئین و آنتی آکسیدان را دارا بوده و برای رفع پف و تیرگی زیر چشم از آن استفاده می شود. این سرم برای انواع مختلف پوست موثر بوده و آسیب های ناشی از افزایش سن، عوامل ارثی و یا خستگی را از بین برده و دور چشم را شاداب و باطروات می سازد. مصرف مداوم سرم دور چشم اوردینری میتواند به همه کسانی که به دلیل سبک زندگی نادرست، کم خوابی ، کار زیاد با گوشی و رایانه و… دچار تیرگی و پف زیر چشم هستند کمک بسزایی کند.

560,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

در سرم کافئین اوردینری ماده ای به نام کافئین وجود دارد که می تواند مویرگ های خونی را منقبض کند. استفاده از این ماده به صورت موضعی بر روی ناحیه ای پف کرده‌ی زیر چشم، باعث تنگ شدن مویرگ‌های خونی زیر پوست شده و به آرامی ورم را از بین می‌برد. علاوه بر این ها کافئین خواص بیشتری برای پوست دارد. می توان از این خواص به ترمیم کنندگی آفتاب سوختگی، مهار کننده کارسینوژن ها و بهبود دهنده سلولیت اشاره کرد.
علاوه بر کافئین این کرم حاوی هیالورونیک اسید، دانه سویا، گلیسیرین، ملانین، صمغ زانتان و‌ ترکیبات موثر چای سبز می باشد. آنتی اکسیدان موجود در برگ چای سبز از پوست زیر چشم در برابر آسیب عوامل اکسید کننده یا رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. این سرم برای همه افراد با انواع پوست های مختلف مناسب بوده و باعث جوان تر شدن پوست می شود. این کرم دور چشم رنگدانه های تیره پوست زیر چشم را کاهش داده و پوست را روشن تر می کند. این محصول فاقد پارابن، سولفات، الکل و گلوتن است و کاملا وگان بوده و بدون هیچگونه تست حیوانی است .


•    کاهش تیرگی دور چشم
•    انرژی بخشی و افزایش جوانی دور چشم
•    محافظت از پوست اطراف چشم در مقابل آفتاب
•    ترمیم بافت پوستی
•    کاهش پف دور چشم
•    مناسب انواع پوست ها
•    ضدچروک و روشن کننده پوست
•    افزایش گردش جریان خون اطراف چشم
•    بدون انجام تست روی حیوانات
•    جذب سریع
•    مناسب برای همه ی افراد
•    بدون پارابن، سولفات، الکل و گلوتن
•    حجم : 30 میلی لیتر


آیا سرم کافئین دور چشم اوردینری در کم شدن پف زیر چشم تاثیر دارد؟

بله بخاطر وجود ترکیبات جوانساز و آبرسان، سرم دور چشم اوردینری می تواند تاثیر تقریبا خوبی در کمتر کردن پف زیر چشم داشته باشد.

 

آیا پوست های حساس هم می توانند از سرم دورچشم ضد تیرگی و پف کافئین اوردینری استفاده کنند؟

اگر پوستی خیلی حساس دارید، بخاطر احتمال ایجاد حساسیت، بهتر است از این سرم روی پوست دور چشمتان استفاده نکنید ویا بهتر است قبل از استفاده تست حساسیت را امتحان کنید.

 

روش استفاده از سرم اوردینری کافئین

با توجه به اینکه پوست دور چشم حساس می باشد باید با ملایمت از دور چشم کافئین اوردینری استفاده کرد. پوست خود را تمیز کرده و مقداری از سرم را روی انگشت می ریزیم. سرم را به صورت حرکت داخل به بیرون پخش کرده و با ضربه های ریز سرم را در اطراف چشم می زنیم. سپس مجدداً برای اینکه سرم دور چشم به خوبی جذب پوست شود و به همه قسمت‌های اطراف چشم برسد، ضربه‌های ریز و ملایم را اطراف چشم ادامه دهید تا مطمئن شوید، سرم به همه قسمت‌ها رسیده است. از این محصول می توان روزانه دو مرتبه صبح و شب استفاده کرد.



آیا سرم دور چشم کافئین اوردینری واقعا موثر است؟ نقد و بررسی سرم کافئین اوردینری

به علت وجود ترکیبات جوانساز و آبرسان، سرم دورچشم کافئین اوردینری می تواند تاثیر بسیار خوبی در کمتر کردن میزان پف زیر چشم داشته باشد. البته باید توجه داشت که این محصول نمیتواند پف زیر چشم که ناشی از افزایش بیش از حد سن باشد را درمان کند و خواهد توانست پف زیر چشم را در افراد با سن پایین تر هستند کمتر کند. نکته مهم در نقد و بررسی سرم کافئین اوردینری امکان خشک کردن پوست دور چشم و پوسته پوسته شدن آن میباشد، افرادی که پوست نرمال به سمت خشک دارند بهتر از بعد از استفاده از محصول از یک مرطوب کننده یا آبرسان استفاده کنند تا علاوه بر روشن شدن و رفع تیرگی، رطوبت فعلی پوست را نیز حفظ کنند.

نظرات کاربران سرم کافئین اوردینری

متاسفانه بررسی عمده نظرات کاربران سرم دور چشم کافئین اوردینری مخصوصا در سایت های معتبر نشان دهنده ی وفور محصول فیک و تقلبی در بازار است، و مصرف کنندگان محصول بیشتر به نارضایتی خود از تقلبی بودن محصول پرداخته اند. اما با بررسی نظرات کاربران در سایت های خارجی که محصولی اصل را به پوست خود زده اند، عمدتا از رفع تیرگی پوست دور چشم خود بشدت رضایت دارند و به کاهش پف دورچشم نیز اذعان داشته اند.

امکان استفاده از سرم کافئین اوردینری برای آقایان

آقایان نیز میتوانند از سرم دورچشم کافئین اوردینری برای رفع تیرگی پوست دور چشم خود استفاده کنند و محدودیتی برای استفاده از این لحاظ برای بانوان و آقایان ندارد.  

سرم کافئین اوردینری اصل

لطفا به این مورد توجه کنید که محصول تقلبی سرم کافئین اردینری در بازار و علی الخصوص سایت های اینترنتی به وفور وجود دارد. و امکان اینکه علاوه بر صرف هزینه زیاد بابت این سرم، محصولی دریافت کنید که نه تنها فایده ندارد، ممکن است به پوستتان نیز آسیب برساند. تیم رایا میکاپ با واردات مستقیم و بدون واسطه محصولات اوردینری از نمایندگی کمپانی Ordinary ضامن اصالت و اورجینال بودن سرم خود بوده و تضمین میکند محصولی سرم کافئین اوردینری اصل را بدستتان برساند.

برند اوردینری(Ordinary)

برند اوردینری با تمرکز بر تولید محصولات پوستی با کیفیت بالا و با استفاده از تکنولوژی های جدید و همچنین حفظ قیمت مناسب  توانسته در مدت کوتاهی جایگاه خوبی در بازار محصولات پوستی بدست بیاورد. اوردینری   Ordinary محصولاتی را با قیمت های مناسب در صادقانه ترین و واقعی‌ترین شکل ارائه میدهد. همین مساله باعث برجسته شدن آن در نزد مخاطبان می‌شود. اوردینری بی نقص ترین فرمولاسیون زیبایی پوست  در جهان را برای محصولات خود بکار برده است. تولید کنندگان این برند از شیمی دانان برجسته دنیا هستند که با استفاده از تکنولوژیهای جدید بهترین محصولات تخصصی برای مراقبت از پوست را تولید می‌کنند.
کمپانی اوردینری ادعا دارد فرمولاسیون مناسب برای ساخت محصولات خود را به جای مطالعات نظری یا آزمایشگاهی، با کمک معالجه‌ ی بیماران واقعی و مشاهدات بالینی وتجربی به دست آورده است.


The Ordinary Caffeine Solition 5%+EGCG

Reduces Appearance of Eye Contour Pigmentation and of Puffiness. Independent studies have shown that topical use of each of caffeine and EGCG can help reduce looks of puffiness and of dark circles in the eye contour. Additional studies have shown that caffeine can also reduce the appearance of cellulite. his light-textured formula contains an extremely high 5% concentration of caffeine, supplemented with highly-purified EGCG from green tea leaves.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir