سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

ماسک هیدروژلی ساشه ای در ۶ عصاره

از {{model.count}}
انتخاب عصاره:
عصاره را انتخاب کنید.

30,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

ماسک هیدروژلی ساشه ای در ۶ عصاره بهبود دهنده رنگ چهره,ضد چین و چروک پوست و شاداب کننده پوست میباشد.

عصاره لاوندر( اسطوخودوس) :

این گیاه، ضد اضطراب و ضد استرس بوده و به سلامت پوست بدن و صورت کمک زیادی می کند به همین علت، عصاره آن کاربرد زیادی در لوازم آرایشی و بهداشتی دارد.

عصاره نقره :

نقره خالص صورت این توانایی را دارد که از ورود هر گونه آلودگی و گرد و غبار به پوست جلوگیری کند و چربی و سلول های مرده موجود در پوست را کاملا پاکسازی می کند.

عصاره گلد (طلا) :

طلا فواید و کاربرد بسیاری از جمله روشن کنندگی پوست – ابرسانی و رطوبت رسانی پوست – جلوگیری و رفع شلی و افتادگی صورت کلاژن سازی قوی برای از بین بردن چین و چروک پوست.

عصاره گل رز:

گل رز می باشد که حاوی خاصیت آبرسانی بسیار قوی پوست می باشد. این ماسک با آبرسانی و رطوبت رسانی قوی به پوست باعث تغذیه پوست، جوانی پوست، پرکنندگی خطوط عمیق چروک پوست، سفت کنندگی پوست و شادابی و لطافت و درخشانندگی پوست می گردد.

عصاره گیلاس :

گیالس حاوی ویتامین D، A و C است که به جوانسازی پوست کمک می کند گیلاس علاوه بر جوانی و شادابی پوست، درمان بسیاری از دردها است ویتامین C موجود در گیالس، که به عنوان یک آنتی اکسیدان مقوی عمل می کند، در کاهش وزن و حذف چربی های بدن، کاربرد زیادی دارد.

عصاره خاویار :

خاویار، انتی اکسیدان را برای بدن تامین کرده و باعث زیبایی و شفافیت پوست می شود. ، کلاژن سازی را تحریک کرده و باعث افزایش جریان گردش خون می شود که همین امر باعث رفع چین و چروک و سایر مشکلات پوستی می شود.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir