سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

قلم پاکسازی پی.ای.ای مدل پلاسما فیوژن

از {{model.count}}

7,200,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی


قلم پاکسازی پی.ای.ای محصول کمپانی اپتیفو میباشد.پلاسما پن فیوژن برای از بین بردن لک، رنگدانه، خال، زگیل و بهبود چروک و جای جوش و زخم و همچنین لیفتینگ و جوانسازی پوست کاربرد دارد. نتایج استفاده از پلاسما پن بلافاصله قابل مشاهده و قطعی است. علاوه بر لیفتینگ و جوانسازی، تاثیرات مثبت دیگری هستند که در دراز مدت مشاهده میشوند. درمان با پلاسما پن بطور غیر مستقیم در تحریک زیستی بافت های عمقی پوست تاثیر دارد و این امر باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین میشود. در نتیجه بافت همبند بازسازی میشود و استحکام و حجم ناحیه درمان شده بهبود پیدا میکند. این محصول با تولید فرکانس بالا بین یون های پایدار سطح پوست و یون های ناپایدار در هوا، جرقه تولید میکند که این جرقه بدون ایجاد اثرات جانبی، ضایعات پوستی را میسوزاند. (کربونیزاسیون) فرکانس تولید شده توسط این دستگاه مستقیما در بافت پوست تاثیر میگذارد و در جوانسازی پوست و لیفتینگ موثر است. بنابراین برای بهبود چروک ها و خطوط ریز، خط لبخند، افتادگی پوست صورت و پشت پلک کاربرد دارد. پلاسما پن فیوژن از انرژی ملایم و فرکانس مناسب استفاده میکند، کاملا امن است و اثرات جانبی بجای نمیگذارد. تعداد جلسات موزد نیاز به سطح ضایعه مورد نظر و نیاز فرد بستگی دارد. در بیشتر موارد یک جلسه، اما در بعضی موارد تعداد جلسات بیشتری مورد نیاز است

منبع انرژی
باتری قابل شارژ
تعداد سری
سه عدد
قابلیت‌های ابزار
طراحی ارگونومیک
قابلیت‌های ابزار اصلاح
استفاده به صورت خشک و مرطوب
سایر توضیحات
لیفتینگ و جوانسازی
کاهش چروک و خطوط ریز
بهبود افتادگی پلک
از بین بردن ضایعات پوستی مانند خال، زگیل، کک و مک
از بین بردن لک های پوستی
از بین بردن جای زخم و جوش
پاک کردن تتو
قابل شارژ با کابل USB
دارای صفحه LED برای کنترل سطح کار و شارژ باتری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir