سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

کوکتل مو کلین ضدریزش و تقویت کننده مو

Cocktail anti Hair Loss Klin

از {{model.count}}

480,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

کوکتل مو کلین

ضدریزش و تقویت کننده ی فولیکول های مو می باشد. کیفیت بالای این محصول نوید نتیجه ی سریع و اعجاب انگیز آن را می دهد.
سرعت و کیفیت در رسیدن به نتیجه ی دلخواه از اصلی ترین فاکتورهای انتخاب یک محصول است.کوکتل ضد ریزش مو کلین  در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت شما را به نتیجه ی دلخواهتان می رساند.
کوکتل های میکرونیدلینگ زیادی در بازار موجود است. اما کوکتل مو کلین کیفیت و رضایت بخشی بالایی را از خود نشان داده است.کوکتل کره ای کلین صدریزش مو و تقویت کننده ی فولیکول های مو

کوکتل ضد ریزش موی کلین محصولی از برند کره ای KLIN است. این محصول یک داروی اعجاب انگیز برای دستیابی سریع به نتایج مطلوب است. این کوکتل با کیفیت شما را در یک دوره ی ۳تا ۵جلسه ای به نتایج دلخواه می رساند. 10میلی لیتر حجم این کوکتل است. حجم بسیار خوب در مقابل کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب از ویژگی های بارز وکتل ضد ریزش موی کلین است. مصرف این محصول باعث افزایش گردش خون در مویرگ های پوست سر می شود. و حیات دوباره ای به فولیکول ها می بخشد.

تاثیر این محصول فوق العاده در اولین جلسه ی درمانی نیز قابل مشاهده است. وکتل ضد ریزش موی کلین بعد از مصرف در جلسه ی اول با متوقف کردن ریزش مو تاثیر خود را به وضوح نشان می دهد. فرمولاسیون وکتل ضد ریزش موی کلین در درمان نازک شدن تارهای مو، ریزش مو و تحریک رشد مو موثر است. و در اولین جلسه ی مصرف آن آبرسانی و اکسیژن رسانی به مویرگ های پوست سر افزایش پیدا می کند.
فرمول ساخت این محصول شامل تمامی ویتامین ها ، املاح و اسیدهای آمینه ی مورد نیاز رشد مو است و تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت موی سر مصرف کننده میگزارد.

مزایای کلی استفاده از کوکتل ضدریزش و تقویت کننده

گردش خون مویرگی پوست سر را افزایش می دهد.
تارهای مو را تقویت کرده و از نازک شدن بیشتر آنها جلوگیری می کند.
در اولین جلسه ی مصرف ریزش مو را متوقف می کند.
بعد از چند جلسه رویش موهای جدید احساس می شود.
فولیکول های مو را به صورت گسترده احیا می کند.
آبرسانی و اکسیژن رسانی فراوانی برای پوست سر دارد.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir