سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

تونر جوان ساز اصل ونز

از {{model.count}}

120,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

تونر سیکس پپتاید ونزن ، یک تونر بسیار باکیفیت برای پاکسازی و شفاف کردن پوست است که خاصیت ضد پیری نیز دارد. این محصول برای تمیز کردن پوست به حد کافی ملایم است و پوستی نرم و لطیف را به شما هدیه می‌دهد. می‌تواند تولید کلاژن در پوست را تقویت کرده و از این طریق پوست را محکم‌تر کند. این محصول الکل و پارابن ندارد، به همین دلیل به حد کافی ملایم است که از آن برای تنظیم و متعادل‌سازی همه انواع پوست بتوان استفاده کرد.

استفاده از تونر در برنامه‌ی مراقبت از پوست اهمیت بسیار زیادی دارد. اغلب ما دوست داریم تونری که استفاده می‌کنیم، علاوه PHپوست، بتواند پوست را تغذیه، تقویت و آبرسانی کرده یا مشکلات مهم پوست را برطرف کند.
تونر سیکس پپتایثد محصولی تقویت کننده برای محافظت از پوست و اثر ضد چروک و جوانساز روی بافت پوست است. در تولید این محصول از مواد و عصاره‌های گیاهان دارویی، آنتی اکسیدان‌های قدرتمند و پپتیدهای مغذی استفاده شده تا به مرور باعث بهبود شل‌‌شدگی در بافت پوست شود. تونر حاضر یک درمان چند منظوره را ارائه می‌دهد که خطوط ریز سطح پوست را به تدریج برطرف خواهد کرد و پوست را شفاف می‌کند.
تونر ضد پیری اسیدیته یا PH پوست را به میزان طبیعی متعادل می‌کند. همچنین ملایم بوده، الکل ندارد و می‌توان بدون ایجاد مشکل از آن برای تقویت و جوان‌کنندگی پوست‌های خشک و حساس نیز استفاده نمود. این محصول علاوه‌بر صاف و نرم کردن پوست، باعث ایجاد یک درخشش طبیعی که شایسته پوست سالم است، شده و پوست‌های حساس را تسکین می‌دهد.

برخی از افراد از تونیک برای بهبود بافت دچار اسکار ناشی از آکنه و جای جوش استفاده می‌کنند. چون می‌تواند بدون تحریک پوست، آن را یکدست، شفاف و مرطوب کرده و بخصوص به ترمیم پوست برای داشتن پوستی یکنواخت و صاف کمک می‌کند. احساس شادگی و تازگی چیزی است که استفاده از این تونر را برای انواع مختلف پوست، لذت‌بخش می‌کند.

پپتاید ها پروتئین های کوچکی هستند که قدرت فوق العاده ای برای از بین بردن و برعکس کردن نشانه های پیری در بدن دارند. نام دیگر پپتاید فاکتور رشد است که نقش اصلی را در رشد و سلامت سلول های بدن، متابولیسم سلولی، رشد مو و.. ایفا می کنند. پپتاید ها انواع فوق العاده زیادی دارند. از این رو در بعضی از محصولات پوستی مشاهده می کنید که حاوی سیکس (۶) و یا سه پپتاید هستند. از میان انواع پپتاید های موجود ۶ نوع آنها برای کاهش علائم پیری در پوست مفید اند که تونر سیکس پپتاید ونزن حاوی تمامی آن ها است.

علاوه بر افزایش سلامتی و جوانی پپتاید ها نقش مفیدی در بازسازی و بهبود آسیب های پوستی مثل اسکار نیز دارند. از مشهور ترین پروتئین های سازنده بافت پوست ما کلاژن است که برای تشکیل و ساخت کلاژن نیز به پپتاید نیاز است.

حاوی سیکس پپتاید و الانتونین
ضد پیری
ضد چین و چروک
لیفت پوست
مرطوب کننده قدرتمند
تنظیم PH پوست
پاکسازی کامل پوست
تقویت جذب پوست
فعال سازی سلول های پوست
ضد خشکی
نرم کننده
جبران کمبود رطوبت پوست
تحریک فرآیند بازسازی سلول ها
تقویت متابولیسم سلولی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir