سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

تشک مواج ضد زخم بستر سلولی رزمکس مدل AM40

از {{model.count}}
0 تـومـان

5,250,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

نگهداری بیمار در منزل، شرایط خاصی دارد که برای سلامت و بهبود او باید انجام شود. بیمارانی که ناچارند برای ساعات طولانی روی تخته دراز بکشند، در معرض ابتلا به زخم های فشاری (زخم بستر) هستند. چرا که در حالت دراز کش خون کافی در نواحی که روی تخت مدت زیادی ثابت مانده است، نمیرسد و سلول های این نواحی می میرند. در نتیجه برای جلوگیری از این اتفاق، دراز کشیدن بیمار بر روی تشک های تخم مرغی به جای تشک های معمولی، می تواند بیمار را از ابتلا به زخم بستر حفظ کند. این تشک ها با پر و خالی کردن حباب ها، باعث می شود بدن بیمار ثابت نماند و فشار را از این نواحی بر می دارد. تشک مواج سلولی «رزمکس» مدل AM40 برای بیمارانی دارای وزن تا 135 کیلوگرم مناسب می باشد. این تشک در ابعاد 11*90*200 سانتی متر بوده و از هر دو طرف مجهز به گیره های توسعه ی ۵۰ سانتی متر است. با استفاده از گیره های تشک آن را بر روی تخت محکم می کنید. میزان گردش هوا در حباب ها 12 دقیقه است. دکمه ی تنظیم فشار که بر روی پمپ تعبیه شده است، این امکان را به شما می دهد تا در حین باد شدن تشک، تنظیمات فشار را برپایه ی راحتی بیمار، با چرخاندن دکمه در جهت پاد ساعتگرد بر روی 45، 75، 105 و 135 تنظیم کنید. جهت استفاده کافیست تشک را به گونه ای بر روی تخت قرار دهید که شیلنگ در قسمت پای تخت قرار بگیرد و با گیره های تشک آن را به تخت محکم کنید. از آویزهای پمپ استفاده کنید و آن را بر روی تخت قرار دهید و یا اینکه پمپ را بر روی یک سطح مسطح نرم قرار دهید سپس دو سر شیلنگ هوا را به پمپ وصل کنید. حال پمپ را به پریز برق متصل کرده و آن را از خطرات احتمالی به دور نگهدارید. اکنون می توانید دکمه روی کنترل پنل را را روشن کنید. پمپ شروع به تولید هوا می کند.

ابعاد
10×86×200 میلی‌متر
سایز
یک نفره
سایر مشخصات
قابلیت تحمل وزن 135 کیلوگرم
مدت زمان گردش هوا 12 دقیقه
لوله های درمانی به میزان 50 درصد کل لوله ها
دارای آویز با قابلیت تنظیم برای انواع تخت ها
کمترین خطر فشار در جلوگیریی و درمان زخم بستر
پمپ باکیفیت
بی صدا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir