سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

بالش طبی امسیگ مدل PL73-L

از {{model.count}}

سایز L

1,635,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

نسل جدید بالشت پزشکی، ارتوپدیک، مموری فوم امسیگ آلمان :این نوع بالش بسیار پیچیده و طوری طراحی شده که موقع خواب بدن را درحالتی مناسب نسبت به سطح قرار دهد. طراحی استفاده شده در این محصول به گونه ای است که هم خواب بسیار راحتی را برای شما فراهم میکند هم وضعیت استخوان ها و به ویژه ستون فقرات را تنظیم میکند. این بالشت ها از جنس مموری فوم تمپرچر امسیگ آلمان ساخته شده اند. این ماده به گرما حساس میباشد و شکل بدن را روی خود به جا می گذارد.استفاده از مواد و ساختار بسیار پیشرفته در این بالشت پزشکی مورد تایید کلینیکی و آزمایشگاهی قرار گرفته است و تولید این محصول با مشارکت کمپانی های 3M & EmsiG سالهاست که انجام میگیرد. سایز بالشت طبی بنا به سلیقه مصرف کننده ها انتخاب میشود. این بالشت ها از نوع حافظه دار و موج شکل و حساس به دمای بدن و سوراخ های بسیار ریز برای عبور هوا و با خاصیت برگشت پذیری (حافظه) مناسب و کاور قابل شستشو با کیفیت لاکچری و ریز بافت با رنگ طوسی کم رنگ می باشد.3 حالت کلی برای خواب به کمر , بـــه شکم و به بغل خوابیدن می باشد شما از کدام حالت برای خواب استفاده میکنید؟ حالت خواب از فاکـــتور های موثـــر در انتخاب سایز بالش میباشد و اگر به بـــغل میخوابید از استـخوان سر شانه تا گردن معیار انتخاب ارتفاع بالشت شما میباشد. افراد بلند قد سر شانه پهن یا چاق یا درشت بایستی ازسایز بزرگ استفاده کنند ; اگر به شکم میخوابید سایز متوسط بهتر است و اگر به کمر میخوابید ارتفاع متوسط یا بزرگ بودن بالشت را با اندازه گیری مرکز ستون فقرات تا کفه زمین/ تخت خواب شما میتوان انتـــخاب کرد.بالشت پزشکی امسیگ خواب راحـت بدون درد و گرفتگی عضلات را فراهــم آورده و راه عبور هــوا در بـدن را تسهیل میکند.

ابعاد
58x39x15.5 سانتی‌متر
جنس
مموری فوم
ویژگی‌های کالای خواب
قابلیت گردش هوا
جنس روکش
کتان , پنبه , الیاف طبیعی
سایر توضیحات
جلوگیری از گرفتگی سر و گردن و جلوگیری از فشار و کشش نامناسب در ستون فقرات مهره ها و ماهیچه ها
دارای خاصیت شکل گیری مطابق ساختار بدن در هنگام خواب از جنس فوم های ویژه و ویسکوالاستیک تائید شده از ناسا امریکا
دارای غلظت متناسب حرفه ای و دارای خاصیت بـرگشت به حالت اولیه بعد از چند ثانیه
دارای مواد اولیه بسـیار با کیفیت و با رویه کاور لوکس , لطیف
اطمیــــنان دریــافت منــسوجات از استاندارد Oeko - Tex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir