سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

بالش آنتی رفلاکس نوزاد

از {{model.count}}

980,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی
  • دارای حفره های تو خالی روی فوم برای گردش هوا وتنفس بهتر
  • دارای 2 بالشتک غلت گیر
  • قابل استفاده برای نوزاد از بدو تولد تا 6 ماهگی در قسمت بالایی تشک و امکان استفاده برای نوزاد از 6 تا 24 ماهگی در قسمت پایینی تشک
  • بالش آنتی رفلاکس نوزاد فری سایز
  • گارانتی : دارد
  • شیب : 30 درجه

بالش آنتی رفلاکس نوزاد

بالش آنتی رفلاکس نوزاد بدون هیچ اغراق می‌تواند بهترین بالشی باشد که شما برای کودک خود آن را خریداری می‌کنید؛ چراکه این بالش از جمله بالش‌‌هایی است که به واسطه پلی اورتان و همچنین جنس روکش پنبه می‌تواند باعث شود که شما نیز بتوانید از این بالش به نحو احسن استفاده کنید. متاسفانه این روزها بسیاری از افراد به کیفیت و استاندارد توجهی ندارند و این چنین است که بسیاری از آسیب‌ ها و مشکلات از همان سنین نوزادی رخ می‌دهد. اما اگر شما به این نکته توجه داشته باشید که کودک باید در حالت استاندارد بر روی یک بالش خاص به استراحت بپردازد، دیگر شاهد انواع حساسیت ها و از همه مهم تر آسیب ‌های دستگاه گوارش نخواهید بود. خاطر نشان می‌کنم که باید توجه بالایی به استاندارد بالش داشته باشید. بالش آنتی رفلاکس نوزاد به خوبی از نوزاد محافظت می‌کند و همچنین بعد از شیر خوردن در یک حالت استاندارد شما کودک را با استفاده از بالش می توانید مدیریت کنید.
 

بالش آنتی رفلاکس نوزاد

 مشخصات بالش آنتی رفلاکس نوزاد

بالش آنتی رفلاکس نوزاد به راحتی به واسطه فوم پلی اورتان می‌تواند کمک کند که حداقل در یک زاویه ۳۰ درجه نوزاد شما به راحتی بتواند سر خود را قرار داده و این چنین به وسیله جنس پنبه که ضد حساسیت است به استراحت بپردازد توجه داشته باشید که نوزاد خواهد توانست نرمی و لطافت مناسبی را بر روی این بالش احساس کند؛ چرا که بالش موردنظر از جمله بالش ‌هایی است که شما حتی در مهمانی می‌توانید برای رفاه حال نوزاد آن را به راحتی مورد استفاده قرار دهید؛ چرا که جابجایی نوزاد نیازمند دقت و حواس جمعی بسیاری است که در غیر این صورت باید مشکلات و آسیب‌ های خاصی را در نظر بگیرید. چنانچه شما به این مسئله دقت داشته باشید متوجه خواهید بود که مشکلات را به راحتی به واسطه یک هزینه کم خواهید توانست برطرف کنید. جریان هوا در بالش های آنتی رفلاکس نوزاد به راحتی در جریان است و پلی اورتان در این بالش که ساختاری ویژه دارد به شما کمک خواهد کرد که به واسطه گارانتی و ضمانت نامه معتبر شما قادر باشید از رفلاکس ‌نوزاد جلوگیری به عمل آورید. اما نکته مهم در مورد مشخصات بالش آنتی رفلاکس نوزاد توجه به این نکته است که این بالش ها صددرصد برای جلوگیری از انواع آسیب می تواند گزینه ای مناسب و منحصر به فرد باشد.
متاسفانه برخی از مادران در هنگام شیردهی توجه خاصی به نوع شیردهی ندارند و این چنین است که نوزاد نمی تواند به صورت صحیح شیر بخورد و یا بعد از شیر خوردن به خاطر اینکه مادر از تکنیک های خاص برای جلوگیری از رفلاکس استفاده نمی‌کند. شاهد انواع رفلاکس در نوزادان هستیم به همین خاطر سعی کنید به خرید بالش آنتی رفلاکس نوزاد هر چه سریعتر اقدام کنید، که این بالش به راحتی می‌تواند کودک شما را از این نوع آسیب ها در امان نگه دارد و همچنین با قیمت مناسبی که دارد و در ابعاد و وزن بسیار باکیفیت شما خواهید توانست بالش را به راحتی با خود حمل کنید.
                                                                  بالش آنتی رفلاکس نوزاد

 کاربرد بالش آنتی رفلاکس نوزاد

کاربرد بالش آنتی رفلاکس نوزاد را شما برای مهمانی به راحتی ضروری و مهم احساس خواهید کرد؛ چراکه در مهمانی شما نمی‌توانید از افراد بخواهید کرد انواع بالش مناسب را در اختیار داشته باشند،  اما شما حتی از عفونت گوش کودک خود خواهید توانست به راحتی جلوگیری به عمل آورید. به این دلیل که بالش های آنتی رفلاکس نوزاد می‌تواند از رفلاکس جلوگیری کرده و اینچنین کودک به هر نوع بیماری مبتلا نشود رفلاکس در کودکان می تواند علائم خاصی داشته باشد، که یکی از این علائم گریه و بی تابی کودک خصوصا بعد از شیر خوردن می‌باشد. اما انواع بالش برای محافظت کودک و آنتی رفلاکس برای جلوگیری از رفلاکس بسیار گزینه مهمی است. توجه داشته باشید که انواع بالش به هر حال این قدرت را دارد که بتواند لایه نفوذ ناپذیری را برای جذب انواع مایعات داشته باشد. اما در هر حالت بالش آنتی رفلاکس نوزاد کاربرد خود را برای جلوگیری کودک از رفلاکس نشان می‌دهد.
رفلاکس کودک به راحتی می‌تواند آسیب ‌های بسیار شدیدی را برای نوزادان به وجود آورد؛ چراکه اگر شما رفلاکس را جدی نگیرید و به خرید بالش آنتی رفلاکس نپردازید، در سنین بزرگسالی، نوزاد شما با مشکلات بسیاری روبرو خواهد شد. که مشکلات می‌تواند به انواع استفراغ، گلودرد و حتی بیماری‌ های تنفسی نیز اشاره بسیار خاصی داشته باشد. معده و دستگاه گوارش جزو مهمترین ها به حساب می‌آیند که چنانچه به این موارد توجه نکنید، برای آینده نوزاد باید مشکلات و آسیب‌ های خاصی را در نظر داشته باشید. هر گونه سرفه ناراحتی و بی تابی را بی تفاوت از کنار آن عبور نکنید و جدی بگیرید و به کیفیت استراحت کودک خود توجه کنید.
 

                                          بالش آنتی رفلاکس نوزاد

 

 بهترین بالش آنتی رفلاکس نوزاد

انواع مختلف بالش آنتی رفلاکس نوزاد وجود دارد که شما با توجه به کاربرد لایه نفوذ ناپذیر و همچنین جنس روکش آن می‌توانید آن را در بهترین حالت در نظر بگیرید؛ چرا که رفلاکس کودک را اگر برطرف نکنید. معده کودک به مرور زمان دچار آسیب و مشکلات خاصی خواهد شد و به همین دلیل توصیه ما به شما این است که ضمن استفاده از بالش های آنتی رفلاکس نوزاد سعی کنید تا حد امکان در هنگام تغذیه و یا بعد از آن سر نوزاد را باید کاملا بالا نگه دارید تا نوزاد شما دچار رفلاکس نگردد و همچنین بعد از شیر دادن کودک را را سعی کنید در حالت ایستاده قرار دهید، چرا که برخی از مادران متاسفانه این کار را انجام نمی‌دهند و کودکان آنها دچار رفلاکس می شود و کودک باید بتواند بعد از شیرخوردن به استراحت بپردازد و تنها این کار را شما با استفاده از بالش آنتی رفلاکس نوزاد می توانید به نحو احسن انجام دهید، در غیر این صورت همیشه کودک خود را در حال گریه مشاهده خواهید کرد. که یکی از بدترین مشکلات رفلاکس را شاید بتوان عدم وزن کودک و همچنین غذا نخوردن آن عنوان کرد. که البته برخی از اوقات اگر دقت داشته باشید کودکان در زمان غذا خوردن و گاها در حین خوابیدن دچار سرفه و آبریزش بینی می شوند که این کار به هیچ عنوان طبیعی نیست و شما باید هرچه سریع تر کودک خود را به فردی ماهر معرفی کنید.
                                                                       بالش آنتی رفلاکس نوزاد

 قیمت بالش آنتی رفلاکس نوزاد 

قیمت بالش آنتی رفلاکس نوزاد با توجه به نوع طراحی خاص آن و همچنین زاویه مناسب آن مشخص می شود و شما باید بدانید،که این بالش ها اهمیت خود را به این جهت نشان می‌دهند که شما می‌توانید از رفلاکس نوزاد به راحتی جلوگیری کرده و واسطه تشک پنبه‌ای آن به عنوان یک بالش ضد حساسیت دارد که به کیفیت استراحت کودک اشاره دارد. قیمت حدودی را باید در نظر بگیرید؛ چرا که هر برندی قیمت خاصی را برای محصول خود در نظر می گیرد. اما در هر صورت به خاطر ضمانت نامه و گارانتی ۳ ساله برخی از انواع بالش های آنتی رفلاکس نوزاد شما می‌توانید به راحتی از همان زمان تولد برای کودک خود این بالش را با قیمت مناسب خریداری نمایید. که البته جهت زاویه آن را نیز نباید فراموش کنید. جریان هوا در بالش رفلاکس نوزاد باعث می‌شود که نوزاد در حالت استراحت خود بتواند به راحتی عملیات تنفس را انجام داده و همچنین به خاطر بالش وجود محافظ بالش شما هیچ گونه غلت خوردن نابجا را نمی توانید انتظار داشته باشید.
این موضوع بسیار دیده شده است که در انواع مهمانی به واسطه استاندار نبودن بالش که برای کودک انتخاب می‌شود کودک نتوانسته به راحتی به استراحت بپردازد و به همین خاطر، ما به شما توصیه می‌کنیم که هر چه سریع تر به خرید بالش آنتی رفلاکس بپردازد؛ چراکه این بالش به راحتی با شیب مناسب خود می تواند بالاتنه کودک را بالا نگه داشته و این چنین معده کودک را از هر نوع آسیب، سوزش و درد در امان نگه دارد. برخی از افراد به کیفیت بالش توجهی ندارند و به همین دلیل از قیمت های ارزان استفاده می‌کنند. اما اگر شما به دنبال طول عمر مفید برای بالش هستید، که بتوانید آن را به نحو صحیح شستشو دهید، باید به جنس طبیعی و ضد حساسیت آن اهمیت دهید و از بالش‌های استاندارد و کاملا با کیفیت استفاده کنید. بالش آنتی رفلاکس نوزاد خرید مقرون به صرفه و بسیار ضروری است که این روزها تمامی افراد در زمان خرید سیسمونی به خرید آن نیز می پردازند و اگر شما به این بالش توجه نکنید و آن را تهیه ننمایید صددرصد به استراحت و سلامتی کودک خود بی توجهی بالایی نشان داده اید و به همین دلیل همین حالا به خرید اقدام کنید.


 خرید بالش آنتی رفلاکس نوزاد

خرید بالش آنتی رفلاکس را می‌توانید به راحتی برای جابجایی نوزاد خود مورد استفاده قرار دهید و مهمتر از همه اینکه در فضای خاص و مهمی نیز مانند مهمانی به نحو احسن از این بالش استفاده کنید.عمدتا بالش های آنتی رفلاکس نوزاد را برای جلوگیری از رفلاکس به کار می‌گیرند و شما اگر به این موضوع توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که به خاطر شیب مناسب خرید این وسیله می‌تواند خریدی کاملا مقرون به صرفه به حساب می آید. که امروزه شما از انواع فروشگاه های اینترنتی می‌توانید این بالش را با قیمت مناسب و گارانتی محافظت شده خریداری نمایید.
به خاطر پلی یورتان شما می‌توانید مشخصات خاصی را برای قیمت و کیفیت و همچنین خواص آن بالش در نظر بگیرید؛ چرا که در هر صورت لطیف بودن یکی از شاخص‌های اصلی این بالش به شمار می‌آید، که بدون هیچ اغراقی شما می‌توانید به محافظت بالای این بالش در هر شرایط مطمئن باشید. اما توصیه ما این است که چنانچه به دنبال قیمت مناسب هستید، سعی کنید قیمت را آن‌چنان مسئله مهمی در نظر نگیرید؛ چراکه کیفیت باعث خواهد شد تا نوزاد شما به راحتی به استراحت بپردازد و شما نیز دغدغه فکری کمتری داشته باشید.

 
جمع بندی
بالش آنتی رفلاکس نوزاد را با بالشتک ‌های خاصی که دارد می‌توانید به راحتی مرود کاربرد و استفاده قرار دهید و به این نکته توجه کنید که این بالش از هرگونه غلت خوردن و جابجایی نوزاد شما را مطمئن می سازد و بدین ترتیب خواهید توانست به راحتی فعالیت ‌های خود بپردازید. این نکته را به خاطر بسپارید که چنانچه نوزاد نتواند به راحتی شیر بخورد رفلاکس که رایج ترین بیماری است به آن دچار خواهد شد. گارانتی و ضمانت نامه منحصر به فردی که بالش با کیفیت آنتی رفلاکس نوزاد دارد باعث می‌شود که شما بتوانید به ضمانت کالا مطمئن شوید و به واسطه کیفیت و استاندارد بالایی که دارد، هر چه سریع تر به خرید این محصول اقدام کنید؛ چرا که رفلاکس کودک صددرصد می‌تواند عوارض خاصی را برای کودک به وجود بیاورد که از عوارض آن عفونت ‌های شدید گوش کودک می‌باشد و عفونت ها به مرور زمان تنها با هزینه ‌های بالا قابل درمان خواهد بود. اما در بسیاری از شرایط اینگونه مشاهده شده است که کودک بعد از خوردن غذا با گریه و درد ناراحتی خود را نشان می‌دهد که این موارد به رفلاکس معده کودک اشاره می‌کند و به همین خاطر شما باید هرچه سریع تر این موضوع را جدی گرفته و به خرید بالش های آنتی رفلاکس نوزاد فکر کنید.

ابعاد
70*42*12
جنس روکش
پنبه
پر شده با
فوم نرم
انواع زیر انداز
تشک خواب
سایر توضیحات
رویه تشک از جنس 100 درصد پنبه، با بست زیپی
قابلیت شست‌و‌شو روکش تشک
دارای 2 بالشتک غلت‌گیر پرشده با اسفنج
بهره‌مندی از تکنولوژی استخراج گازهای موجود در منافذ اسفنج
بالشتک‌های غلت‌گیر دارای ابعاد 20 × 10 × 6.5 سانتی‌متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir