سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

اره گچ بری ارتوپدی MFT W250

یک سال گارانتی

از {{model.count}}

اره گچ بری برقی w250 یک دستگاه بسیار قوی و با کیفیت فوق العاده میباشد که برخلاف اره های گچ بری قدیمی که تیغه آنها بصورت مستقیم بودند و کنترل و فشار آوردن را بسیار سخت میکردند با گلویی کوتاه شده و تیغه به موازی بدن و همچنین استفاده از گیربکس یک تکه و موتور پر قدرت ، تمامی ضعف های اره های گچ بری قدیمی را مرتفع کرده و به شما آسایش در استفاده و آرامش مصدوم بهبود یافته را در زمان باز کردن گچ میبخشد. موتور ۶ سرعته بهمراه دیمر یک مزیت عالی در این دستگاه بشمار میاید . این اره گچ بری از لحاظ تولید حرارت با نمونه های قدیمی تر قابل مقایسه نبوده و بدلیل طراحی بادبزن سیم پیچ و گیربکس منحصر به فرد ،دیگر آن گرمای غیرقابل تحمل را نخواهید دید و میتوانید بصورت مداوم و طولانی مدت بدون وقفه از آن استفاده کنید . سیستم لاکینگ تیغه با آچار آلن معمولی و پیچ آلن میباشد که در صورت مفقود شدن و یا خراب شدن به سادگی قابل تهیه با قیمت بسیار ارزان بوده و هزینه های گذاف بعضی از برندها بدلیل استفاده از پیچ و آچار های خاص را ندارد . این دستگاه با دارا بودن تیغه تیتانیومی بهترین گزینه برای برش گچ فایبرگلاس میباشد .

4,200,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

محصولات مشابه

ویژگی های محصول
قدرت: 250W
افزایش قدرت(دیمر):
تا 6 برابر
کشور سازنده:
چین
اقلام همراه:
کیف+2 تیغه(برش گچ فایبرگلاس)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir