سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

سرم ابرسان و مرطوب کننده بلوبری سلطانا

از {{model.count}}

190,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

تاثیر بلوبری بر لاغری و کاهش چربی های شکمی

بلوبری میوه ای با خواص فراوان است یکی از خواص بی نظیر آن تاثیر بر لاغری و کاهش وزن،  به ویژه کمک به  بین بردن سریع تر چربی های شکم و پهلو میباشد.  استفاده از بلوبری به دلیل دارا بودن فیبر بالا باعث جلوگیری از یبوست میشود و به حرکات منظم روده کمک میکند.  فیبر به عنوان عامل مهار کننده در سیستم گوارش شناخته شده است. غذاهایی  با فیبر بالا باعث افزایش سائیدگی و یا احساس پر شدن  معده و کاهش اشتها می شوند. احساس سیری برای مدت طولانی می تواند  باعث کاهش  مصرف کلی کالری شود. بلوبری باعث هضم بهتر، کاهش وزن و احساس سیری و لاغری میشود.

محافظت از استخوان ها

بلوبری حاوی آهن، فسفر، کلسیم، منیزیم، منگنز، روی و ویتامین K است، موادی که در ساختار استخوان موجود میباشند. مصرف مناسب این مواد معدنی و ویتامین ها باعث ایجاد و حفظ ساختار و قدرت استخوان ها می شوند، به خصوص آهن و روی نقش مهمی در حفظ قدرت و انعطاف پذیری استخوان ها و مفاصل دارند. کمبود ویتامین K باعث افزایش خطر شکستگی استخوان میشود علاوه بر این مصرف ویتامین  k  به جذب بیشتر کلسیم در بدن کمک میکند.

 

سرم- ابرسان- پوست- بلوبری-

 

 

سرم-ابرسان- بلوبری-

 

تاثیر سرم بلوبری بروی پوست 

بلوبری میوه ای با خاصیت درمانی بسیار شگفت انگیز و زیادی می باشد که هم به صورت خام مصرف می شود و هم امروزه در عصر تکنولوژی به صورت عصاره و مشتقات آرایشی و بهداشتی مصارف کارخانه ای دارد، این میوه خوش مزه که بیشتر در لواشک ها وجود دارد سرشار از آنتی اکسیدان های مفید بوده که برای پوست بدن بسیار حائز اهمیت می باشد. سرم پوست صورت سلطانا رز عصاره بلوبری مناسب تمامی تیپ های پوستی بوده که با نفوذ به لایه های عمیق و زیرین پوست صورت سبب کلاژن سازی و تحریک و تسریع جریان گردش خون و نیز متابولیسم سلولی می شود که در نتیجه خاصیت الاسیتیسته و ارتجاعی پوست را افزایش داده و چین و چروک های صورت را کاهش می هد این محصول سرشار از مواد مفید و ضروری برای رشد و نمو سلول های بوست بوده که سبب التیام و احیا سلول های ضعیف و آسیب دیده پوستی می شود و در نهایت پوستی به زیبایی پوست سحر قریشی برای شما ایجاد می کند.

 

سرم-ابرسان- بلوبری- سلطانا-

 

 

 

معرفی سرم ابرسان مرطوب کننده پوست بلوبری 

 

سرم آبرسان پوست صورت با عصاره بلوبری یک محصول کاملا گیاهی که برای آبرسانی پوست و جلوگیری از پیری زودرس بهترین گزینه قبل از آرایش در زمینه پوست صورت می باشد. استفاده از سرم لیفتینگ بلوبری  با توجه به اینکه جذب بالایی را دارا می باشد باعث شفاف و روشن تر شدن پوست صورت شده و هم زمان کلاژن سازی پوست را به همراه ویتامین C انجام می دهد. ویتامین C موجود در سرم بلوبری  باعث استحکام بیشتر پوست صورت شده و پوست را قوی تر و مستحکم تر می کند.

پوست صورت یکی از حساس ترین قسمت های بدن است که در طول روز با در معرض خورشید و آلودگی ها قرار گرفتن، باعث آزاد شدن رادیکال ها و به دنبال آن آسیب پوستی می شود.با استفاده از سرم لیفتینگ بلوبری  می توان پوست را از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد محافظت کرده و منافذ باز پوست به طور کامل بسته شده و آلودگی و مواد آرایشی باقی مانده بر پوست نمی توانند بر چین و چروک و لک های پوستی تاثیری بگذارند. گاهی پوست در سنین پایین با خشکی بیش از حد و آسیب های جدی ناشی از خشکی پوست دچار پیری زودرس شده و حتی در همان سنین پایین دچار چین و چروک های عمیق یا سطحی روی پوست می شود. سرم آبرسان بلوبری واندر با آبرسانی عمیق پوست و تنظیم رطوبت پوست، پوست را مرطوب و شاداب نگه داشته و به لیفت و افزایش خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست کمک شایانی می کند.

همچنین سرم بلوبری  موجب لیفتینگ قطعی پوست و همچنین رفع شلی و افتادگی پوست شده و پوست را کاملا سفت و شاداب می کند. استفاده از درمارولر یا جیدرولر به همراه این سرم بسیار موثر بوده و به جذب بالای آن کمک شایانی خواهد کرد. سرم لیفتینگ بلوبری  با استفاده از عصاره بلوبری یا همان زغال اخته انواع لکه ها و قرمزی پوست را از بین برده و پوست را درخشان و براق می سازد. این محصول به علت جذب بالای آن، سریعات جذب لایه های عمیق پوستی شده و سلول های مرده پوست را زنده و شاداب می کند.

 

سرم- ابرسانی- صورت- بلوبری- سلطانا

 

 

روش استفاده سرم پوست صورت سلطانا  رز عصاره زغال اخته آبی

پس از پاکسازی پوست، مقدار مناسبی از سرم پوست صورت سلطانا رز عصاره بلوبری را روی صورت خود ریخته و با انگشتان تمیز دست خود ان را به خوبی و نرمی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

ویژگی هایی سرم ابرسان و مرطوب کننده بلوبری سلطانا 

_لطیف و صاف و نرم کننده

_ تأمین کننده کلاژن مورد نیاز پوست

_ضد پیری پوست

_کمک به ترمیم پوست

_از بین بردن جای جوش و لک های پوستی

_ضد چین و چروک

_روشن کننده ، شفاف کننده و تقویت کننده پوست

_از بین بردن قرمزی و التهاب پوست

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir