سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

سرم ضد چروک و جوانساز صورت سلطانا رز عصاره سیب Sultana Rose Apple Serum

از {{model.count}}

130,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

خواص و فواید شگفت انگیز سیب برای پوست

سیب، یکی محبوب ترین میوه ها در دنیاست که به طور گسترده ای در بیشتر نواحی دنیا قابل دسترس است. پوست سیب ها به رنگ های قرمز، سبز، زرد و غیره دیده می شود. میوه سیب قرمز، تا کنون محبوب ترین سیب بوده است از آنجا که قرمزی آن به طرز عجیبی یاقوتی مانند است. پوست سیب، از زمان باستان عقیده ریشه ای وجود داشته است که می تواند بیماری های مختلف را جلوگیری و درمان کند. پوست سیب سرشار از منبع بیشتر ویتامین هاست در میان این ویتامین های موجود در پوست سیب، ویتامین های A و C از همه مقدار بیشتری را دارند. نتیجه یک مطالعه می گوید که نیمی از ویتامین C موجود در سیب به تنهایی در پوست آن وجود دارد.

این میوه، یک ماسک قوی ضد پیری هم شناخته شده و علاوه بر اینکه پوستتان را مرطوب میکند، از چروک و کدر شدن پوستتان نیز جلوگیری میکند و یک ماسک ضد پیری بسیار عالی است. مصرف منظم این میوه، علاوه بر مزایای بسیار زیادی که دارد یک جادو هم میکند و آن این است  که در صورت مصرف مداوم و منظم این میوه، چین چروک های ریز و خطوط نازک صورتتان را محو می کند و پوستتان جوان می شود. به همین علت، عصاره آن در مواد بهداشتی مانند، سرم ها، ماسک های ورقه ای، کرم مرطوب کننده و… استفاده می شود.

 

فواید-و-خواص-سیب-برای-پوست

معرفی و بررسی سرم ضد چروک صورت سیب Sultana

سرم، یک محصول مراقبت از پوست است که شما آن را بعد از شستشوی پوست و قبل از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده می‌کنید. سرم ترکیبات فعال و قوی درون خود را مستقیم به پوست می‌رساند.

سرم، از مولکول‌های کوچکی ساخته شده تا بتواند در عمق پوست نفوذ کند و مقدار زیادی از مواد مفید را به پوست برساند. همین ویژگی‌، باعث شده سرم، وسیله‌ ای مناسب برای هدف قرار دادن آسیب‌هایی مثل چین و چروک ‌ها، تیرگی، لکه و آکنه می باشد.

سرم ضد چروک سیب سلطانا، یکی از بهترین ترکیبات ضد پیری است که در بازار مشتری زیادی دارد. همچنین، محصولی کلیدی برای داشتن پوستی نرم، صاف، یکدست و درخشان است.

استفاده از سرم سلطانا، بهترین روش مستقیم برای رساندن ویتامین به پوست است. استفاده از سرم ضد چین و چروک سیب، تولید و تحریک کلاژن را افزایش می‌دهد در نتیجه، باعث استحکام و سفت شدن پوست می‌شود.

 

سرم-ضد-چروک-صورت-سلطانا

 

اگر زیاد در معرض نور خورشید قرار بگیرید، مولکول‌هایی در بدنتان ایجاد می‌شود که به آنها «رادیکال های آزاد» می‌گویند. این‌ها اتم‌هایی با یک الکترون گمشده هستند. رادیکال‌های آزاد به دنبال سایر اتم‌ها هستند تا بتوانند از آنها یک الکترون بدزدند که همین باعث آسیب شدیدی بر پوست ما می‌شود.

سرم ویتامین c برای پوست، یک آنتی اکسیدان قوی است. آنتی اکسیدان‌ها یک الکترون به رادیکال‌های آزاد می‌دهند. به این ترتیب، از سلول‌های سالم پوست محافظت می‌کنند و رادیکال‌های آزاد را به مولکول‌هایی بی‌ضرر تبدیل می‌کنند.

عروق خونی کوچکی زیر پوست وجود دارند که اکسیژن و مواد مغذی لازم برای حفظ سلامت پوست را حمل می‌کنند. بدون مواد مغذی کافی، پوست خشک و خشن خواهد شد. کلاژن باعث تقویت ساختارهای رگ‌های خونی و این عروق خونی کوچک زیر پوست می‌شود. بر این اساس، کرم‌های حاوی ویتامین C باعث بهبود ظاهر و بافت پوست می‌شوند.

سرم-مرطوب-کننده-صورت-سلطانا

از سوی دیگر، ویتامین سی باعث افزایش ساخت الاستین می‌شود. الاستین سبب ایجاد ضخامت، خاصیت ارتجاعی، محافظت و ترمیم سلول‌های پوستی می‌شود. سفتی پوست به حفظ رطوبت، افزایش گردش سلول‌های پوست و پر شدن و صاف شدن سطح پوست کمک می‌کند.

لکه‌های پوست ممکن است به دلیل جای جوش یا دیگر آسیب‌های پوستی ایجاد شوند. پس از بهبود زخم، ممکن است رنگ پوست قسمت بهبود یافته نسبت به سایر قسمت‌های پوست شما تیره‌تر شود. ویتامین سی با در هم‌ شکستن فرآیند رنگی شدن سلول‌های پوست، به مقابله با آن پرداخته و از بیشتر شدن آن پیشگیری می‌کند.

یکی از خواص ویتامین C کاهش التهاب است. ویتامین سی باکتری‌های پوست شما را بدون هیچ‌گونه آسیبی به پوست سالم اطراف آن، از بین می‌برد. با مصرف ویتامین C به منظور درمان آکنه، التهاب و قرمزی کاهش می‌یابد و تظاهرات آکنه سریع‌تر از بین می‌رود.

ویتامین C دارای قابلیت بهبود زخم است و هنگامی که به مقدار کافی به پوست برسد، از پوست شما در مقابل بثورات پوستی و عفونت‌ها محافظت می‌کند. همچنین مصرف ویتامین C با پایین آوردن سطح هیستامین در جریان خون با آلرژن‌هایی مقابله می‌کند که باعث بروز جوش‌های پوستی می‌شوند. هیستامین باعث بروز نشانه‌های حساسیت مانند آبریزش از چشم و قرمزی پوست می‌شود.

سرم-ضد-چروک-صورت-سلطانا

  • مخصوص پوست های اسیب دیده و فرسوده
  •  ترمیم کننده جای جوش و زخم
  •  بازسازی سلول های مرده روی پوست
  •  جوان کننده پوست صورت
  • مرطوب کننده و آبرسان قدرتمند
  • از بین برنده جای لک، کک و مک و آکنه
  • سفید کننده و درخشان کننده پوست
  • تحریک متابولیسم سلول
  • حاوی عصاره خالص سیب و مواد فعال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir