سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

سرم مرطوب کننده و جوانساز صورت سلطانا رز عصاره انار

sul tana rose

از {{model.count}}

150,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

پیشگیری از پیری و رفع چین و چروک پوست

تغذیه پوست در پیشگیری از پیری زودرس آن بسیار ضروری است. جهت جلوگیری از آسیب‌ رادیکال‌های آزاد، انار بهترین ماده غذایی شناخته شده است.

انار سرشار از آنتی اکسیدان‌ها به خصوص فیتواسترول است که با رادیکال‌های آزاد آسیب رسان به سلول‌های پوست مقابله می‌کنند. علاوه بر این انار میزان بالایی از اسید‌های

چرب ضروری دارد که به طور خارق‌العاده‌ای موجب تحریک سلول‌های پوستی و بازسازی آنها می‌شود.

پاکسازی پوست

از دیگر خواص انار برای پوست می‌توان به فواید روغن هسته انار اشاره نمود که می‌تواند عمیقاً داخل پوست نفوذ کرده و پوست را از درون مرطوب سازد.

انار حاوی پانتونیتیک اسید است که این ماده، باعث دور نگه‌داشتن باکتری‌ها از پوست و مرطوب نگه‌داشتن آن در طول روز می‌شود. کافی است.

صورت را شسته، سپس مقداری پنبه را به آب انار آغشته کنید و آن را به پوست خود بمالید. این کار علاوه بر تأثیر بر کاهش آکنه و جوش‌، می‌تواند پوست شما را سفت کرده و مانند یک تونر عمل کند.

درمان آکنه و جوش‌های قرمز

به علت خاصیت درمانی، پوست انار به طور موثر با آکنه و جوش‌های قرمز مقابله می‌کند. پوست این میوه غنی از آنتی اکسیدان است و باکتری و عفونت‌ها را دور نگه می‌دارد.

مقداری پوست انار را در ماهیتابه تفت دهید و پس از خنک شدن، آن را آسیاب کنید. پودر را با آب لیمو یا گلاب مخلوط کنید و روی آکنه یا جوش بمالید.

 

 

سرم- صورت- عصاره -انار- سلطانا

 

سرم- مرطوب- کننده - صورت- انار - سلطانا

 

 

شفافیت پوست با ماسک عصاره انار

شما می‌توانید عصاره انار را به‌عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده ماسک صورت، جمع‌آوری کنید. اسیدهای موجود در عصاره‌ انار به تجدید سلول‌ها سرعت می‌بخشد، بافت پوست را ترمیم می‌کند و به پوست کدر جانی دوباره می‌دهد.

اگر از عصاره‌ انار به‌عنوان ماسک استفاده می‌کنید،

آن را با روغن زیتون یا روغن نارگیل مخلوط کنید. مقدار کافی از این مخلوط را روی صورت‌تان پخش کنید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند. سپس، با آب گرم بشویید و به آرامی با حوله خشک کنید.

 

سرم- مرطوب- کننده- انار- سلطانا

 

سرم، یک محصول مراقبت از پوست است که شما آن را بعد از شستشوی پوست و قبل از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده می‌کنید. سرم ترکیبات فعال و قوی درون خود را مستقیم به پوست می‌رساند.

سرم، از مولکول‌های کوچکی ساخته شده تا بتواند در عمق پوست نفوذ کند و مقدار زیادی از مواد مفید را به پوست برساند.

همین ویژگی‌، باعث شده سرم، وسیله‌ ای مناسب برای هدف قرار دادن آسیب‌هایی مثل چین و چروک ‌ها، تیرگی، لکه و آکنه می باشد.

سرم ضد چروک انار سلطانا، یکی از بهترین ترکیبات ضد پیری است که در بازار مشتری زیادی دارد. همچنین، محصولی کلیدی برای داشتن پوستی نرم، صاف، یکدست و درخشان است.

استفاده از سرم سلطانا، بهترین روش مستقیم برای رساندن ویتامین به پوست است. استفاده از سرم ضد چین و چروک سیب، تولید و تحریک کلاژن را افزایش می‌دهد در نتیجه، باعث استحکام و سفت شدن پوست می‌شود.

 

 

سرم- مرطوب- کننده صورت- انار- سلطانا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir