سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

دستگاه لیزر خانگی حذف موی زائد صورت و بدن

Hair Removal Device

از {{model.count}}

4,500,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

دستگاه-لیزر-حذف-موی-صورت-و-بدن

در این نوع دستگاه لیزر خانگی، از تکنولوژی به نام اچ پی ال HPL ( سیستم های نور شدید پالسی) استفاده می کنند. دستگاه لیزر بدن، با وجود فناوری پالس نور شدید خود، به حذف و کاهش بیشتر موهای زائدی که بر اثر ژیلیت و تیغ و… بیشتر شده و به وجود آمده اند، کمک می کند. این دستگاه، یک نوع لیزر خانگی، با استفاده آسان و بدون درد می باشد که از اشعه های نور قرمز برای از بین بردن و نابود سازی موهای زائد، کمک می گیرد.

دستگاه-حذف-موی-زائد-بدن

در این روش لیزر کردن ، اشعه لیزر با طول موج خاصی بر روی بدن تابانده می شود همچنین رنگدانه های ملانین که در ریشه های مو وجود دارند، این اشعه را جذب خود کرده و بعد از جذب اشعه، امواج به گرمای بالا تبدیل می شوند که همین امر موجب تضعیف ریشه مو و بلافاصله از بین بردن آن می شود.

طول این امواج، به 3 میلی متری پوست نفوذ کرده که باعث می شود به بافت های پوست آسیبی نرسد. این دستگاه لیزر خانگی موی زائد، دارای بیش از 300/000 شات است که به مصرف کننده اجازه می دهد تا اخرین مرحله بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کند. بر روی بدنه این لیزر، دکمه خاموش/ روشن و همچنین دکمه افزایش درجه قرار گرفته که شما می توانید به دلخواه خود سرعت را زیاد یا کم کنید.

لیزر خانگی حذف موی صورت و بدن، بدون خطر و بسیار ایمن بوده که با طراحی شیک و آسانی که دارد به راحتی می توان از آن در خانه های خود استفاده کنید. همچنین این دستگاه، طوری طراحی و ساخته شده که مصرف برق بالا را کاهش می دهد و استفاده از آن باعث می شود از مصرف زیاد برق، جلوگیری شود.

دستگاه-لیزر-موی-بدن-و-صورت

لیزر-حذف-دائمی-موی-بدن-و-صورت

دستگاه لیزر خانگی حذف موی زائد، بسیار سبک و قابل حمل است و شما می توانید آن را با خود به هر مکان و جایی که می خواهید ببرید. این دستگاه، تاثیرات مادام العمری دارد و باعث می شود هنگامی که موهای زائد از بین می روند، دیگر دیشه آن ها دوباره به وجود نیایند و رشد نکنند و تا ابد از آن ها رهایی یابید.

استفاده از آن به این گونه است که:

مرحله 1: در 2 هفته اول، 2 بار در هفته از دستگاه لیزر خانگی حذف موی زائد بدن، استفاده شود.

مرحله 2: پس از آن 3 تا 4 هفته نیز هفته ای 1 بار از آن استفاده کنید.

مرحله 3: هر 2 هفته 1 بار به مدت 7 تا 8 هفته از دستگاه استفاده کنید.

پس از اتمام مرحله ها در صورت لزوم هر 8 هفته 1 بار از آن استفاده کنید و موها به طور کلی و دائمی از بین می روند. اقلام همراه با دستگاه، دارای دفترچه راهنما، یک عدد ژیلیت جهت پاکسازی موها، آداپتور و یک عدد عینک جهت محافظت از چشم می باشد. کاربران عزیز سایان سنتر، می توانید با کمترین هزینه و قیمت صاحب یک دستگاه با کیفیت لیزر خانگی، شوید.

روش استفاده از دستگاه لیزر حذف مو

قبل از استفاده از دستگاه لیزر خانگی موی صورت و بدن، موهای محل را با استفاده از ژیلیت همراه دستگاه، بتراشید و آن را خوب تمیز کنید. سپس دستگاه را با استفاده از آداپتور، به پریز متصل کنید و دکمه روش/ خاموش را بالای 2 ثانیه فشار دهید تا روشن شود. با فشار دادن همان دکمه خاموش/ روشن، درجه دستگاه را به دلخواه خود زیاد یا کم کنید. برای محافظت از چشمان خود، از عینک مخصوص دستگاه، استفاده کنید و سپس دستگاه لیزر را روی پوست قرار دهید و اجازه دهید پوست را لمس کند. آنگاه متوجه خواهید شد که موها به سرعت از ریشه نابود می شوند. درنهایت پوستی صاف و لطیف را دارا شوید.

دستگاه-لیزر-خانگی-حذف-موی-زائد

لیزر-خانگی-حذف-موی-زائد-بدن

لیزر-خانگی-حذف-موی-بدن

دستگاه-حذف-موی-بدن

لیزر-بدن-خانگی-حذف-مو

لیزر-حذف-موی-بدن-و-صورت

دستگاه-لیزر-صورت-و-بدن-خانگی

لیزر-خانگی-حذف-موی-زائد-بدن

لیزر-حذف-موی-زائد-خانگی

_فناوری و طراحی پیشرفته و برخورداری از کیفیت عالی

_روشی ایمن و آسان در خانه

_یک روش بی نظیر و بدون درد، جهت حذف موهای زائد صورت و بدن

_دارای دکمه خاموش روشن

_برخورداری از دکمه زیاد و کم کردن درجه

_تاثیرات مادام العمر تنها با استفاده 7 تا 10 جلسه

_دارای دسته ارگونومیک و قابل حمل

_تضعیف موهای زائد صورت، بیکینی، زیر بغل، پا، دست و سایر نقاط دیگر

_بدون ایجاد حساسیت و بدون داشتن عوارض

_دارای دفترچه راهنما، آداپتور، یک عدد ژیلیت و عینک مخصوص جهت محافظت از چشم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir