سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

دستگاه لیزر خانگی رفع موهای زائد صورت و بدن

IPL Laser Hair Removal Denean

از {{model.count}}

5,000,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

توضیحات کامل دستگاه لیزر خانگی حذف موی صورت و بدن IPL denean

لیزرهای رفع موهای زائد، امروزه یک از متداول ترین گزینه ها برای از بین بردن موهای صورت و قسمت های مهم بدن است،

که به طور کلی رنگدانه ها را مورد هدف قرار داده و به طور دائمی ریشه های مو را تضعیف کرده و آن ها را برای رشد مجدد مو غیر فعال می کند.

انتخاب یک لیزر، برای برطرف کردن موهای زائد، بسیار سخت و دشوار بوده زیرا یک انتخاب نامناسب و نادرست می تواند،

به سلول های پوستی آسیب برساند به علاوه آن موجب می شود که موها دائمی از بین نرفته و دوباره ریشه موها قوی شوند.

دستگاه لیزر خانگی denean، از روش و تکنولوژی جدید “نور موج تشدید شده” به لاتین Intense Pulse Light استفاده می کند که شیوه ای جدید و اثبات شده برای حذف دائمی موهای زائد است،

که از تئوری ضربه حرارتی یا همان Thermal Damage Theory استفاده می کند.

که اساس کار این تئوری بر مبنای نفوذ امواج نور با شدت بالا به لایه ی درمیس است که توسط ملانین فولیکول های مو جذب می شود.

 

لیزر-حذف-موی-بدن-و-صورت

 

همچنین باعث تولید اثرات الکترومغناطیسی می شود، که انرژی را از نوک موها به ریشه موها هدایت می کند و حرارت ملانین را بالا و پایین می آورد.

که بعد از چند جلسه ی درمانی استفاده کردن از دستگاه لیزر رفع موهای زائد denean، باعث می شود که دیگر موها رشد خود را از دست دهند.

یکی از ویژگی های قوی دستگاه لیزر خانگی موهای زائد صورت و بدن IPL denean، این است که شما سایانی های عزیز را از خرج های سنگین رفتن به سالن ها و کلینیک های لیزر درمانی برای حذف موهای زائد نجات می دهد.

دومین ویژگی آن این است که دیگر با دردها و التهابات بوجود آمده توسط دستگاه های لیزر نجات می یابید با توجه به اینکه دومین کارایی این دستگاه لیزر استفاده کردن از ویژگی کولینگ یا همان خنک سازی آن است.

یعنی شما همزمان با استفاده کردن از دستگاه از ویژگی خنک سازی آن به شیوه ای جدید و خلاقانه استفاده می کنید. دیگر لازم نیست دردی را تحمل کنید.

 

دستگاه-لیزر-خانگی-دنان

 

ویژگی های دستگاه لیزر خانگی denean

در این نوع دستگاه لیزر خانگی، از تکنولوژی به نام اچ پی ال HPL ( سیستم های نور شدید پالسی) استفاده می کنند.

دستگاه لیزر بدن و صورت denean، با وجود فناوری پالس نور شدید خود، به حذف و کاهش بیشتر موهای زائدی که بر اثر ژیلیت و تیغ و… بیشتر شده و به وجود آمده اند، کمک می کند.

این دستگاه، یک نوع لیزر خانگی، با استفاده آسان و بدون درد می باشد که از اشعه های نور قرمز برای از بین بردن و نابود سازی موهای زائد، کمک می گیرد.

در این روش لیزر کردن ، اشعه لیزر با طول موج خاصی بر روی بدن تابانده می شود همچنین رنگدانه های ملانین که در ریشه های مو وجود دارند،

این اشعه را جذب خود کرده و بعد از جذب اشعه، امواج به گرمای بالا تبدیل می شوند که همین امر موجب تضعیف ریشه مو و بلافاصله از بین بردن آن می شود.

طول این امواج، به 3 میلی متری پوست نفوذ کرده که باعث می شود به بافت های پوست آسیبی نرسد.

این دستگاه لیزر خانگی موی زائد، دارای بیش از 120/000 شات است که به مصرف کننده اجازه می دهد تا اخرین مرحله بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کند.

بر روی بدنه این لیزر، دکمه خاموش/ روشن و همچنین دکمه افزایش درجه قرار گرفته که شما می توانید به دلخواه خود سرعت را زیاد یا کم کنید.

 

دستگاه-حذف-موی-بدن-دنان

لیزر خانگی حذف موی صورت و بدن، بدون خطر و بسیار ایمن بوده که با طراحی شیک و آسانی که دارد به راحتی می توان از آن در خانه های خود استفاده کنید.

همچنین این دستگاه، طوری طراحی و ساخته شده که مصرف برق بالا را کاهش می دهد و استفاده از آن باعث می شود از مصرف زیاد برق، جلوگیری شود.

دستگاه لیزر خانگی حذف موی زائد denean، بسیار سبک و قابل حمل است و شما می توانید آن را با خود به هر مکان و جایی که می خواهید ببرید.

این دستگاه، تاثیرات مادام العمری دارد و باعث می شود هنگامی که موهای زائد از بین می روند، دیگر دیشه آن ها دوباره به وجود نیایند و رشد نکنند و تا ابد از آن ها رهایی یابید.

 

استفاده از آن به این گونه است که:

مرحله 1: در 2 هفته اول، 2 بار در هفته از دستگاه لیزر خانگی حذف موی زائد بدن، استفاده شود.

مرحله 2: پس از آن 3 تا 4 هفته نیز هفته ای 1 بار از آن استفاده کنید.

مرحله 3: هر 2 هفته 1 بار به مدت 7 تا 8 هفته از دستگاه استفاده کنید.

پس از اتمام مرحله ها در صورت لزوم هر 8 هفته 1 بار از آن استفاده کنید و موها به طور کلی و دائمی از بین می روند.

اقلام همراه با دستگاه، دارای دفترچه راهنما، یک عدد ژیلیت جهت پاکسازی موها، آداپتور و یک عدد عینک جهت محافظت از چشم می باشد.

کاربران عزیز سایان سنتر، می توانید با کمترین هزینه و قیمت صاحب یک دستگاه با کیفیت لیزر خانگی، شوید.

لیزر-خانگی-موی-زائد-دنان

روش استفاده از دستگاه لیزر حذف مو

قبل از استفاده از دستگاه لیزر خانگی موی صورت و بدن، موهای محل را با استفاده از ژیلیت همراه دستگاه، بتراشید و آن را خوب تمیز کنید.

سپس دستگاه را با استفاده از آداپتور، به پریز متصل کنید و دکمه روش/ خاموش را بالای 2 ثانیه فشار دهید تا روشن شود.

با فشار دادن همان دکمه خاموش/ روشن، درجه دستگاه را به دلخواه خود زیاد یا کم کنید.

برای محافظت از چشمان خود، از عینک مخصوص دستگاه، استفاده کنید و سپس دستگاه لیزر را روی پوست قرار دهید و اجازه دهید پوست را لمس کند.

آنگاه متوجه خواهید شد که موها به سرعت از ریشه نابود می شوند. درنهایت پوستی صاف و لطیف را دارا شوید.

این دستگاه، بدون درد می باشد که از اشعه های نور قرمز، برای از بین بردن و نابود سازی موهای زائد صورت و بدن، کمک می گیرد و شما را برای همیشه از شر موهای مزاحم خلاص کرده و پوستی صاف و بدون مویی به شما هدیه می دهد.

در این روش لیزر کردن، اشعه های لیزر خانگی، با طول موج خاصی بر روی پوست صورت و بدن تابانده می شود و رنگدانه هایی که در ریشه مو وجود دارند،

اشعه های قرمز را به خود جذب کرده و سپس امواج به گرمای بالایی تبدیل می شود که همین امر منجر به از بین رفتن و نابودی موهای سیاه و ضخیم بدن می شود.

از مهم ترین ویژگی هایی که این دستگاه فوق العاده دارد این است که طول امواج به 3 میلی متری پوست نفوذ می کند و اجازه نمی دهد تا به بافت های پوست،

آسیبی وارد شود همین باعث می شود مصرف کننده تا اخرین مرحله بدون هیچ مشکلی از این دستگاه لیزر خانگی حرفه ای استفاد کند.

 

لیزر-حذف-موی-بدن-دنان

دستگاه-لیزر-خانگی-دنان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir