سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

مولاژ معده انسان اندازه طبیعی

از {{model.count}}

مولاژ وسیله‌ای کاربردی در حیطه آموزشی، پزشکی و درمانی است که برای تشریح آناتومی عضوی از بدن به کار می‌رود. این ابزارها برای شبیه‌سازی آسیب‌های وارده به بدن و نمایش ساختار عضوی خاص در آزمایشگاه‌های مجهز، مراکز آموزشی و درمانی استفاده می‌شوند. مولاژها برای آموزش دانش‌آموزان و دانشجویان در دروس کالبد شناسی، رشته‌های پزشکی، مامایی، دندان پزشکی، گیاه شناسی و جانور شناسی به کار می‌روند.این مدل‌های آموزشی به صورت‌های مختلفی مانند حالت ایستاده، دیواری و رومیزی تولید می‌شوند. بعضی از مولاژها با قطعات قابل تفکیک مگنتی و پینی طراحی می‌شوند. مولاژ معده در اندازه طبیعی مطابق با آناتومی معده انسان ساخته شده است. وزن این مولاژ حدود 550 گرم و از جنس PVC نشکن است. با این مولاژ می‌توان اجزایی مانند لایه‌های مخاط، زیرمخاط، لایه عضلانی و لایه سروزا را تشریح کرد. رنگ آمیزی محصول مشابه با واقعیت و با رنگ‌های باکیفیت ضد سرب و قابل شستشو صورت گرفته است. متریال به کار رفته در ساخت مولاژ معده همگی ضد سرطان و ضد حساسیت هستند.

850,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

محصولات مشابه

ابعاد
19x12x22 سانتی متر
جنس
PVC
قابلیت شستشو
دارد
کاربرد
آموزش آناتومی معده به دانشجویان و دانش آموزان
سایر توضیحات
امکان جداسازی مولاژ به دو قسمت
مطابق با آناتومی معده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir