سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

ماسک سه لایه جراحی کشدار دی ماسک اصلی فامد ۵۰ عددی

از {{model.count}}

با توجه به شرایط کنونی وجود ویروس کرونا در جهان به هنگام بیرون آمدن از منزل توصیه اکید می شود برای سلامتی خود و اطرافیان از ماسک بهداشتی استفاده کنید و یا دهان و بینی خود را بپوشانید.

65,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

دی ماسک فامد

دی ماسک فامد با قابلیت جذب آلودگی ‌ها و عبور هوای خوب و مناسب جهت مصارف شخصی، پزشکی، آزمایشگاهی و… در مواردی مانند سرماخوردگی، آلودگی‌ های محیطی، بیماری‌ های تنفسی، معاینات و… می ‌باشد.

ماسک دی مناسب همه

ماسک صورت جراحی، در اصل برای مهار و فیلتر کردن قطرات حاوی میکروارگانیسم هایی توسعه داده شده که از دهان و حلق و بینی کارکنان بهداشتی درمانی در حین عمل جراحی خارج می‌ شود و در نتیجه برای بیمار حفاظت را فراهم می کند.

با این حال، راه های مختلفی وجود دارد که در آن ماسک‌ های صورت جراحی به طور بالقوه ممکن است باعث آلودگی زخم جراحی شود، به عنوان مثال توسط پوشیدن نادرست لباس یا با نشت هوا از کنار ماسک به علت بافت ضعیف رشته ها باعث می شود این آلودگی انتقال پیدا کند.

کیفیت دی ماسک:

ماسک تنفسی دی ماسک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بدون ایجاد اختلال در تنفس به راحتی قابل استفاده است. لایه اصلی آن دارای فیلتر است و یکی از انواع ماسک‌های پزشکی بوده که برای حفاظت از محیط روی دهان و بینی قرار می‌گیرد. از سه لایه بافت پارچه و به صورت تادار تولید شده که توسط حلقه ای که دور گوش می‌افتد روی سر ثابت می‌شود.

با کمک یک لایه انعطاف پذیر روی تیغه بینی با فرم صورت منطبق می‌شود.

کاربرد ماسک در ایام شیوع ویروس کرونا

ماسک صورت یا ماسک محافظ صورتِ دی ماسک  یکی از بهترین راه های مبارزه با ویروس خطرناک کرونا می باشد. در حال حاضر ماسک ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تنها راه  جلوگیری از آلوده شدن به ویروس کرونا می باشد.

ماسک صورت جز ابزاری است که به هنگام ابتلا به بیماری های واگیر دار مانند سرما خوردگی، آنفولانزا و از این قبیل بیماری ها استفاده می شود. همچنین به هنگام بروز آلرژی های فصلی نیز می تواند کارساز باشد.

از دیگر موارد کاربرد ماسک های صورت  به هنگام بروز آلودگی هوا و گرد غبار می باشد، مخصوصا در مناطقی که بیشتر پدیده گرد و خاک رخ می دهد برای نگهداری از سالمندان و کودکان امری ضروری است.

ماسک دی فامد پوششی مناسب برای جلوگیری از عفونت های ویروسی، ریوی و حساسیت های تنفسی می باشد. ماسک دی چندین لایه با داشتن انواع مختلف ماسک کودک، ماسک یکبار مصرف سه لایه و ماسک جراحی بند دار بهترین انتخاب برای استفاده عموم جامعه می باشد. با تهیه و استفاده از دی ماسک فامد از خود و عزیزانتان در برابر ویروس کرونا در این ایام مراقبت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع ماسک ها و ماسک  بپردازیم.

معرفی ماسک دی

ماسک دی فامد با افتخار ساخت کارخانه ایرانی دی ماسک می باشد و در تولید ماسک تنفسی پیشتاز است. این کارخانه مفتخر است در ایام شیوع ویروس کرونا با ارائه محصولات با کیفیت در کنار شما باشد. این شرکت با تولید انواع ماسک های سه لایه یکبار مصرف مناسب کودکان و بزرگسالان و همچنین ماسک های جراحی با میزان نفوذپذیری بالا به عموم افراد جامعه خدمات گسترده ای ارائه می دهد.

ماسک های سه لایه یکبار مصرف با چندین لایه ملت بلون با قابلیت فیلتراسیون، آب گریز و دفع رطوبت بالا یکی از بهترین محصولات ساخته شده توسط این کارخانه می باشد.

ماسک دی فامد توسط دو حلقه ضد حساسیت به گوش آویزان شده و بر روی صورت قرار می گیرد تا با پوشش دهی مناسب بینی و دهان، راه انتقال هر نوع ویروس تنفسی را ببند. همانطور که می دانید اکثر بیماری های تنفسی مانند ویروس کرونا از راه دهان و بینی به دیگری منتقل می شود بنابراین بهتر است برای جلوگیری از گسترش این بیماری و ویروس های مزمن دیگر از دی ماسک و یا هر ماسک مطمئن دیگری استفاده نمود.

به دلیل داشتن لایه های محافظ بعضا به این ماسک ها، دی ماسک سه لایه کشدار نیز گفته می شود که کارایی بالایی دارد.

استفاده از ملت بلون در ماسک تنفسی چه تاثیری دارد؟

مِلت بلون یک نوع پارچه بافته نشده با الیاف بسیار ریز پلی پروپیلن می باشد که ذرات معلق، میگروارگانیسم ها و میکروب ها را به خود جذب کرده و اجازه ورود به دهان و بینی را نمی دهد. بنابراین ملت بلون یکی از اجزای بسیار مهم در ساخت ماسک دی به حساب می آید که  وظیفه فیلتراسیون را به عهده دارد.

به دلیل جذب میکروب ها از طریق ماسک یکبار مصرف پیشنهاد می شود بعد از استفاده ماسک را دور بیاندازید و از استفاده مجدد آن پرهیز کنید.

لایه ملت بلون دارای پوششی به نام فیلامنت های منقطع است که ضخامت آن ها در حدود 1تا5 میکرون (µm)  است و نفوذپذیری بالایی در برابر میکروب های وارد شده را دارد.

ماسک خوب ماسکی است که آب را از خود عبور ندهد و میزان نفوذپذیری بالایی داشته باشد.

ماسک دی فامد با داشتن سه لایه مستحکم ملت بلون و بسته بندی استریل شده و تمام اتوماتیک بدون دخالت دست تولید میگردد

کاربرد ماسک دی فامد در اتاق عمل

تمامی جراحان و دستیاران جراح و افراد حاضر در اتاق عمل موظفند برای سلامت خود و سلامت بیمار از ماسک پزشکی استفاده کنند. ماسک های مورد استفاده در اتاق عمل به دلیل خطرناک بودن پوزیشن و  همچنین به خطر افتادن سلامت بیمار، باید بتوانند در حدود 96 الی 99% از  ورود باکتری ها جلوگیری کنند و دوام بسیار بالایی داشته باشد.

خرید ماسک دی مورد مصرف فروشگاه تجهیزات پزشکی بیمارستان ها باید بسیار با دقت انجام گیرد، چرا که سلامت بسیاری از بیماران در حین عمل جراحی وابسته به آن است.

همچنین در مصارف دندان پزشکی، دندان پزشک حتی به هنگام معاینه نیز باید از ماسک دی پزشگی استفاده کند چرا که دهان سرشار از میکروب های دندان بوده و یکی از راه های انتقال بیماری می باشد.

  • ساخته شده توسط کارخانه دی ماسک فامد در ایران دارای مجوز تضمین کیفیت
  • ارائه شده در سه مدل ماسک کودک ، ماسک سه لایه یکبار مصرف و ماسک جراحی بنددار
  • ماسک سه لایه ملت بلون با قابلیت نفوذپذیری بالا
  • کش های بدون لاتکس برای جلوگیری از ایجاد حساسیت پوستی
  • گیره بینی تعبیه شده درون ماسک برای نگهداری بهتر و قابل تنظیم
  • استفاده از پارچه اسپان باند نرم و لطیف
  • قابل استفاده در هوای غبارآلود، دود و محافظت در برابر آلودگی هوا
  • گزینه بسیار مناسب برای استفاده در ایام شیوع ویروس کرونا

دی ماسک سه لایه کشدار (3ply DayMask) در دسته ماسک های تنفسی قرار می گیرد که کاربردهای فراوانی دارد و جدا از مصرف پزشکی و استفاده کادر درمان  در بیمارستان ها، برای افراد عادی نیز مناسب می باشد.

  • دو لایه هیدروفیلیک دارای مجوز از معاونت غذا و دارو
  • جذب آلودگی‌ها و عبور هوای خوب و مناسب
  • دارای لایه میانی با فیلتر آنتی باکتریال
  • مقاوم در برابر رشد و نمو باکتری
  • استفاده از لایه های هایژنیک
تعداد لایه ماسک
3لایه
نوع کاربرد
عمومی , بیمارستان
تعداد در بسته‌بندی
50

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir