سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

فشارسنج امرن مدل RS1

گارانتی ۳۶ ماهه پایکار بنیان طب

از {{model.count}}

میزان فشارخون، یکی از علائم مهم در سلامتی و حیات فرد است. درنتیجه با اندازه‌گیری آن، می‌توانیم اطلاعات مهمی را در مورد وضعیت سلامت فرد به دست آوریم. فشارسنج مدل RS1 محصولی از برند « امرن » (Omron) است که برای مصارف خانگی طراحی و تولید شده است. استفاده از این محصول بسیار ساده است و پس از بستن آن، تنها با فشار دادن دکمه روی آن آغاز به کار می‌کند. این فشارسنج دور مچ بسته می‌شود و علاوه بر اندازه‌گیری میزان فشارخون، تعداد ضربان قلب در دقیقه را نیز نمایش می‌دهد. ضربان قلب نامنظم روی اندازه‌گیری فشار تأثیر می‌گذارد. حافظه‌ این دستگاه قابلیت ذخیره‌ی 30 نتیجه‌ را دارد که البته با نصب اپلیکیشن این دستگاه می‌توان این اعداد و میانگین آن‌ها را مشاهده کرد. انرژی مورد نیاز فشارسنج RS1 با استفاده از دو باتری نیم قلمی تأمین می‌شود. با استفاده از دستگاه RS1 می‌توانید به‌راحتی فشارخون خود را اندازه بگیرید و مجموعه نتایج آن را مشاهده نمایید.

1,960,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

اندازه‌گیری فشارخون برای تمام افراد مخصوصاً افرادی که دوران میان‌سالی را گذرانده‌اند، بسیار اهمیت دارد. حتماً می‌دانید که میزان فشارخون تحت تأثیر حالت بدنی و وضعیت روحی متفاوت است و با مراجعه به مطب پزشک فشار شما متفاوت خواهد بود. این مشکل خرید دستگاهی برای اندازه‌گیری فشارخون در خانه را الزامی می‌کند و با تهیه انواع فشارسنج برای خانه راحت‌تر و البته دقیق‌تر می‌توانید میزان فشارخونتان را اندازه‌گیری کنید. حتماً می‌دانید دستگاه‌های فشارسنج از مواد اولیه مشابه ای ساخته‌شده‌اند و اکثراً دارای کاف، لوله‌ها، پمپ‌های لامپ و فلزی هستند. نکته مهم اینجاست که دقت در تولید و کیفیت کلی ابزار دستگاه فشارسنج، در برندهای مختلف بسیار مهم است و باید در زمان خرید به نوع ساخت و برند آن توجهی خاص شود. فشارسنج‌های الکترونیکی مدل‌های جدید این دستگاه هستند که در انواع مختلف توسط برندهای مختلف تولیدشده‌اند و یکی از بهترین انواع آن فشارسنج‌های الکترونیکی (دیجیتالی) هستند. فشارخون قاتل خاموش است، زیرا هیچ نشانه‌ی قبلی، علامتی برای ما ندارد و اگر مداوم مراقب بدنتان نباشید این مشکل تا مدت‌ها ناشناخته باقی خواهد ماند. در این صفحه فشارسنج امرن مدل RS1 را مشاهده می‌کنید که یکی از مدل‌های تولیدی برند امرن بوده و دارای قابلیت‌های خوب و کارآمدی است. 

ابعاد
83x74x70 میلی‌متر
منبع انرژی
باتری
وزن
87 گرم
انواع نمایشگر
نمایشگر تاریخ و ساعت
مکانیزم
دیجیتال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir