سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

ژل رژینال آیدیا ایتالیا

idea REGENYAL

از {{model.count}}

3,450,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

محصولات مشابه

ژل رژنیال آیدیا به عنوان فیلر جهت برطرف کردن سستی و شلی و افتادکی پوست می باشد. در بین انواع بهترین مارک فیلر خط خنده ، ژل رژینال متعلق به برند آیدیا بوده و ماده ی عمده تشکیل دهنده ی آن ، هیالورونیک اسید می باشد که از راه تجزیه شیمیایی باکتریایی به دست می آید. ژل آیدیا رژنیال به صورت همگن و متعادل و به شکل طبیعی در قسمت تحت درمان، کراسلینک ،  انتشار و گسترش می یابد.

تصویر صورت جوان شده یک خانم با استفاده از ژل رژنیال ایدیا ساخت ایتالیا . زمینه تصویر سفید می باشد. دو پک ژل در تصویر دیده می شود

فیلر رژنیال آیدیا ساخت ایتالیا

عملکرد ژل رژنیال آیدیا ایتالیا

از ژل رژینال آیدیا بیشتر برای بهبود و بازیابی حجم از دست رفته ، رفع چین و چروک ظریف تا شدید ، زاویه سازی فک ، نواحی میانی صورت ، گونه ، اطراف دهان و .. استفاده می شود. فیلر رژنیال ایدیا  بسیار ایمنی بالایی دارد که با استفاده از اصلاح حجم و از نو پر ساختن بافت و  اصلاح بندی مجدد بافت، جوان سازی و تصحیح سطح پوست را امکان پذیر می کند.

این محصول کاملاً امتحان شده است و حالات طبیعی پوست را به روشی فوق العاده بازیابی می کند و بطور طبیعی و بسیار خوب در مناطق اطراف محل تزریق پخش می شود. اسید هیالورونیک فیلر آیدیا به نحوی ساخته شده  تا بتواند  مقداری چسبناک و الاستیکی باشد و  علاوه بر عدم تداخل در سازگاری با این ماده با فرد ، ایجاد شود خصوصیات طبیعی پوست نیز دست نخورده بماند و در مجموع حجمی طبیعی و شکلی دلخواه از تزریق پرکننده آیدیا ایجاد شود.

تصویر دو بسته ژل رژنیال ایدا با زمینه سفید مشخص می باشد . این تصویر با خرید و قیمت محصول در ارتباط است

قیمت پرکننده رژنیال ایدیا

ماندگاری فیلر رژنیال آیدیا

ژل رژینال آیدیا از لحاظ ماندگاری نسبت به رقبای خود در جایگاه مناسبی قرار گرفته است و این ماندگاری حدوداً بین 8 تا 10 ماه به طول می انجامد.پس از این زمان، تکرار تزریق در نوبت های مختلف، ماندگاری این ژل را حتی بیشتر از این مقدار هم کند.

مزایا و قیمت ژل رژنیال آیدیا

فیلر رژینال آیدیا یک ژل مونو فازیک است که بواسطه فرایندی طولانی مدت از متقاطع سازی پیوند در دمای بسیار پایین ، با اتصالهای عرضی یا کراسلینک ها بسیار کند شکل گرفته و این ترکیب با ریتم کند با عث می شود ماده واسطه رتیکولاسیون کننده ، بتواند تا به طور یکنواخت در تمام جای بافت قرار بگیرد.

قیمت فیلر آیدیابه عمق تزریق ، غلظت هیالورونیک اسید موجود در ژل و میزان حجم ژل بستگی دارد. قیمت ژل خط خنده آیدیا ، با غلظت هیالورونیک اسید متوسط در بین خانواده آیدیا قیمت پایین تری دارد. بر اساس این توضیحات یکی سی سی از ژل رژینال آیدیا تقریبا از قیمت فیلر بیو اکسپندر آیدیا  و قیمت ژل لب آیدیا و  قیمت فیلر سوپر آیدیا می باشد.

تصویر یک پک از فیلر و ژل ایدیا رژنیال با زمینه سفید مشهود می باشد. محتویات بسته به چشم می خورد این تصاویر با قیمت و خرید محصولات در ارتباط هستند

بسته باز شده ایدیا رژنیال

محتویات جعبه فیلر رژنیال آیدیا ایتالیا

یک بسته ژل رژنیال آیدیا از یک سرنگ یک میلی لیتری ، جزوه اطلاعات و دو سوزن استریل ۲۷ جی تشکیل شده است. همچنین بسته بندی محصولات ایدیا بسیار پیشرفته و زیبا انجام میگیرد که این خود در استفاده از این فیلر می تواند موثر باشد.

برند محصول
آیدیا
کاربرد
پیشانی, خط اخم, خط خنده
حجم
1 میلی لیتر
شرکت سازنده
بیوریولومتریال
کشور سازنده
ایتالیا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir