سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

پانچ بیوپسی یک بار مصرف

پک پنج عددی

از {{model.count}}

ویژگی‌‌‌های پانچ بیوپسی دارای لبه تیز و برنده ساخته شده از فولاد ضد زنگ یکپارچهدارای دسته شیار دار برای بدست گرفتن و کنرل راحت پانچحکاکی سایز پانچ در دو طرف آم برای تشخیص راحتگستره عظیم سایزهااستریل و آماده به مصرفیکبار مصرف. فروش به صورتپک پنج عددی میباشد

انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.

400,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

محصولات مشابه

پانچ بیوپسی چیست؟

یکی از راهکار های مناسب برای تشخیص و بررسی خیلی از بیماری های پوست و مو با نمونه برداری توسط متخصص پوست و مو انجام خواهد شد. بافت های بدن در نقطه مورد نظر به وسیله این شیوه تحت بیوپسی قرار گرفته که در درمان نق موثری دارد. نمونه برداری بیوپسیبه وسیله پانچ بیوپسی انجام میگیرد.پانچ بیوپسی با برش قسمتی از بافت بدن ان را مورد ازمایش قرار میدهد.

این پانچ بیشتر از جنس استیل ضد زنگ ساخته میشود و در کشور ژاپن تولید شده به سراسر دنیا صادر میشود. این پانچ در حال حاظر بهترین وسیله برای انجام بیوپسی های پوستی میباشد. این پانچ بیوپسی در سایز های گوناگونی ساخته میشود که هر اندازه مخصوص انجام بخشی از کار میباشد.

کاربرد پانچ بیوپسی

در انجام بیوپسی یک قطعه کوچک گرد بافتی بوسیله ی پانچ بیوپسی از روی پوست بیمار برداشته می شود. سپس بافت تحت آزمایشات میکروسکوپی بررسی می شود. پانچ بیوپسی کمک می کند که بتوان با نمونه برداری از بافت آزمایشات گسترده تری انجام داد.

انجام بیوپسی در بروز بسیاری از بیماری ها ضروری است مانند رشد ضایعات پوستی و وجود التهابات و قرمزی های غیرطبیعی در پوست. نمونه برداری توسط پانچ بیوپسی همچنین برای بررسی سرطان ها نیز استفاده می شود.پانچ بیوپسی همینگونه برای بررسی شرایط خاص پوستی و احتمال سرطان در آینده منجر خواهند شد به کار می رود.

دستگاه پانچ بیوپسی

 پانچ بیوپسی دارای لبه های تیز و برنده ساخته شده از فوالد ضد زنگ میباشد. در این پانچ ها برای شناخت ساده تر و تشخیص سریع تر اندازه پانچ را روی آن درج میکنند. دسته های شیار دار برای کنترل ساده تر از مهم ترین ویژگی هایی مبیاشد که در این پانچ برای سرعت بخشی و راحت تر شدن کار به جراح میدهد. الزم به ذکر میباشد این پانچ ها یکبار مصرف بوده برای هر بیمار جداگانه تهیه میشود.

از پانچ بیوپسی پوست زمانی مصرف میشود که نیاز به یک بیوپسی در بیمار احساس شود. در این شرایط باید شرایط از دیگر بیمار از جمله اختالالت انعقادی، عفونت های باکتریایی فعال و... مراقبت الزم را به عمل آورد. نکته اصلی این میباشد که بعد از عمل بیمار باید تا 72 ساعت ورزش سنگین و رابطه جنسی دوری کند. بعد از این پروسه ممکن می باشد بعد از چند روز هنوز بیمار اندکی خونریزی داشته باشد اما باید بدانید این امر کامال طبیعی می باشد. استریل کردن پانچ بیوپسی میتواند در کم شدن عوارض عمل بسیار موثر می باشد.



دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir