سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

نبولایزر امرن C300

گارانتی ۳۶ ماهه پایکار بنیان طب

از {{model.count}}
برند : امرن

نسل جديد نبولايزر كمپرسوري مدل A3 قادر به نبولايز كردن داروها در اندازه هاي مختلف متناسب با محل مصرف دارو (ناي ، نايژه و كيسه هاي هوايي) مي باشد.عملكرد نبولايزر A3 Completeموقعيت 1(بینی، سینوس ها و حنجره)سايز ذرات دارو 5/7+ ميكرونبراي درمان بيماراني كه از اختلالات راه هاي هوايي فوقاني رنج ميبرند (مانند رینیت، سینوزیت، گلودرد، التهاب لوزه ها، لارنژیت)موقعيت 2 (ناي)سايز ذرات دارو بين 5/7تا5/4 ميكرونبراي درمان بيماراني كه از اختلالات راه هاي هوايي مياني رنج ميبرند (مانند التهاب نای یا تراکئیت ، برونشيت حاد (Tracheobronchitis) ) موقعيت 3 (برونش، برونشیول تا کیسه های هوایی)براي درمان بيماراني كه از اختلالات راه هاي هوايي پاييني رنج ميبرند (مانند آسم،برونشيت، برونشیولیت، برونشکتازی، برونکوپنومونی)با استفاده از نبولايزر A3 Complete شما مي توانيد سايز ذرات مورد نياز بر حسب محل درمان انتخاب نماييد بنابراين داروها مي توانند از عميق ترين قسمت ريه ها تا سینوس ها و بینی،بر حسب نياز نفوذ كرده و اثر درماني خود را اعمال نمايند.

2,955,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

محصولات مشابه

صدهــا میلیون نفر در سراســر جهان از بیماری های تنفســی راه های هوایی فوقانــی و تحتانی رنج می برند. این بیماری ها می تواند شامل بیماری های مزمن مانند آسم یا COPD ، عفونت های تنفسی مانند سرماخوردگی یا آلرژی باشد. استنشــاق دارو با اســتفاده از نبولایزرهای امرن در كنترل وتســكین ســریع ایــن بیماری ها كمك می كند و موجب راحتی زندگی این بیماران می شود. امرن با بیش از 40ســال تجربه در تحقیق و توســعه دســتگاه و روش های درمانــی مختلف، به طور مــداوم بــا نوآوری در انتقال داروهــای درمانی به نواحی مــورد نظر (نای،نایژك ، كیســه هوایی و.. به طور جداگانه) به توســعه نبولایزر ها جهت حل مشــكلات مصرف كننــدگان مبتلا به بیماری های تنفسی همت گمارده است. دستگاه نبولایزر A3 Complete دستگاهی فوق العاده از کمپانی امرن با قابلیت تعیین اندازه ذرات بوده که برای درمان راه های هوایی فوقانی، میانی و تحتانی قابل استفاده است و از آنجایی که تا عمق ریه ها می تواند موثر باشد به درمان راه های هوایی بالایی کمک می کند. این دستگاه قابلیت نبولایز کردن داروهای خالص اصلی و یا ترکیبی از داروها را دارد که منجر به درمانی سریع در کمتر از 5 دقیقه می شود

روش درمانی
استنشاق دارو
سایر مشخصات
قابلیت تعیین اندازه ذرات
درمــان راه هــای هوایی كامل : قابل استفاده بــرای درمان راه هــای هوایی فوقانی ، میانــی و پایینی
قابلیت نبولایز كردن موثر داروهای خالص اصلی یا مخلوطی از داروها
درمان سریع در كمتر از 5 دقیقه
دارای فن آوری منحصر به فرد VVT (فن آوری دریچه مجازی)
قدرت مغناطیسی از ۰.۳ تا ۰.۷ میلی لیتر در دقیقه
اندازه ذرات تولید شده ۳-۱۰ میکرون
سطح صدا (در ۱ متر): ۶۵ دسی بل
کاربرد
سرما خوردگی، آسم و بیماری‌های تنفسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir