سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

مولاژ بیماریهای رحم

از {{model.count}}

رحم یک عضو حیاتی در دستگاه تناسلی زنان است. نقش اساسی در بارداری و زایمان دارد. با این حال، مانند هر عضو دیگری از بدن، ممکن است تحت تاثیر بیماری های مختلفی قرار گیرد که می تواند باعث ناراحتی و در برخی موارد منجر به عوارض جدی شود. در این پست وبلاگ به شایع ترین بیماری های رحم و علل آن می پردازیم.اندومتریوز:اندومتریوز وضعیتی است که در آن بافتی که رحم را می پوشاند در خارج از آن، اغلب روی تخمدان ها، لوله های فالوپ یا سایر اندام های اطراف رشد می کند. بافت نابجای آندومتر می تواند باعث التهاب، درد و در موارد شدید ناباروری شود. علت دقیق آندومتریوز هنوز مشخص نیست، اما برخی نظریه ها نشان می دهند که ممکن است به دلیل عوامل ژنتیکی یا اختلال در عملکرد سیستم ایمنی باشد.علائم آندومتریوز شامل پریودهای دردناک، درد مزمن لگن، درد هنگام رابطه جنسی و خونریزی شدید قاعدگی است. گزینه های درمانی از داروی کنترل درد گرفته تا جراحی، از جمله برداشتن بافت نابجا را شامل می شود.

965,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir