سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

مولاژ کوسه ماهی

از {{model.count}}

مولاژ کوسه ماهی تکنیکی است که در زیست‌شناسی و حفاظت از دریا برای ایجاد مدل‌های واقعی از آسیب‌ها یا شرایط کوسه استفاده می‌شود. این تکنیک شامل استفاده از موادی مانند سیلیکون یا لاتکس روی پوست برای ایجاد قالبی از آناتومی کوسه مورد نظر است. سپس قالب را می توان با مواد مایع یا خمیری پر کرد تا یک مدل واقعی و تعاملی برای اهداف تحقیقاتی، آموزشی یا حفاظتی ایجاد کند.استفاده از مولاژ کوسه در تحقیقات و حفاظت از زیست شناسی دریایی یک پیشرفت نسبتاً جدید است، اما قبلاً ثابت کرده است که ابزار ارزشمندی برای مطالعه و درک این موجودات جذاب است. یکی از مزایای کلیدی مولاژ کوسه، توانایی ایجاد مدل های واقع بینانه از طیف گسترده ای از آسیب ها یا شرایط کوسه است. این می تواند همه چیز را از آثار گزش گرفته تا بیماری ها را شامل شود و به محققان و حافظان محیط زیست اجازه می دهد تا این آسیب ها یا شرایط را در یک محیط کنترل شده مطالعه کنند.

1,750,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir