سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

فیلر دنبی کلاسیک S

DeneB Classic S 10cc

از {{model.count}}

3,200,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

محصولات مشابه

ژل دن بی مدل S

ژل دن بی مدل S یک فیلر ۱۰ سی سی با ماندگاری بسیار بالا بوده و حداقل ۱ سال ماندگاری دارد. ژل دنه بی دارای دو مدل می باشد. DeneB S که برای خط خنده و لب می باشد و مدل DeneB H که برای بقیه بخش های صورت (غیر از زیر چشم) می باشد. ژل دنه بی مدل اچ برای زاویه سازی ، گونه و چانه استفاده می شود. برای خرید می توانید با پویاطب همراه باشید.

ژل دن بی مدل S فیلر هیالورونیک اسید ساخت کشور کره جنوبی می باشد. کشور سازنده ژل ۱۰ سی سی دنه بی ، کره جنوبی بوده و از جمله ژل های ۱۰ سی سی است که اغلب پزشکان حوزه زیبایی بازخورد مثبتی نسبت به آن نشان می دهند.

فیلر دنه بی تزریقی اسید هیالورونیک با ماندگاری طولانی که برای بازگرداندن حجم در هر منطقه از بدن طراحی شده است. جایگزین طبیعی که باعث احیای بازسازی کلاژن می شود تا ظاهر جوانی تری داشته باشد و خاصیت ارتجاعی جدیدی به پوست ببخشد.

ماده تشکیل دهنده

ماده اصلی DeneB اسید هیالورونیک است که یک گلوکوزامین متشکل از واحدهای دی سکارید اسید D- گلوکورونیک و N-استیل-D-گلوکزامین است. دنه بی ، اسید هیالورونیک فرصتی عالی برای بازیابی حجم بافت بدن فراهم می کند. به منظور به حداقل رساندن عوارض جانبی ، این محصول فقط باید در نشانه های آن استفاده شود. به عنوان مثال ، هیچگاه از پرکننده های کانتور بدن در مناطق صورت استفاده نشود.

با کنترل سرعت اتصال به بالا برای تنظیم ویسکوزیته آن ، شرکت دنه بی موفق به تولید طیف گسترده ای از فیلرهای با کیفیت بالا مانند DeneB شد. با این کار به ماندگاری بالایی از محصول (۱۸ ماه) دست می یابیم و همچنین یک فیلر به راحتی برای متخصص پزشکی ارائه می دهیم. ماندگاری محصول دنه بی به عوامل خارجی و فعالیت شخصی بیمار بستگی دارد. DeneB یک ژل طبیعی برای بیمارانی است که از کاشت ایمپلنت ، چربی اتولوگ یا اقدامات جراحی خودداری می کنند.

مدل
Classic – S
حجم
10 سی سی
کشور سازنده
کره
کاربرد
مناسب لب و خطوط خنده سطحی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir