سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

فشارسنج زیکلاس مد مدل B01

گارانتی ۲۴ ماهه

از {{model.count}}

دستگاه فشارخون جز لوازمی است که باید همیشه در منزل وجود داشته باشد. دستگاه‌های فشارخون انواع مختلفی دارند و بسته به نحوه گرفتن فشار متفاوت هستند. دستگاه فشارسنج زیکلاس مد مدل B01 در هنگام گرفتن فشارخون آهنگی پس زمینه اجرا می‌کند که به حفظ آرامش شما کمک کرده و تمرکز شما را بالا می‌برد. این دستگاه سخنگو بوده و بعد از اندازه‌گیری میزان فشارخون آن را اعلام می‌کند؛ بیان این نکته خالی از لطف نیست که، در زمان پخش آهنگ، اعلام اندازه‌گیری فشارخون انجام می‌شود. به منظور رسیدن به نتیجه‌ای دقیق‌تر و بهتر، این دستگاه در 15 ثانیه 3 بار فشار خون شما را اندازه‌گیری می‌کند و در انتها میانگین آن‌را نمایش می‌دهد این قابلیت گزینه‌ای انتخابی بوده و شما می‌توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید. در بسته‌بندی دستگاه فشارسنج زیکلاس مد، یک کیف بادوام و آداپتور برق قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به داشتن LCD به جهت نمایش میزان فشار و ضربان قلب اشاره کرد.

2,137,200 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی
منبع انرژی
برق و باتری
نوع نمایشگر
LCD
وزن
256.3 گرم
قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
نمایش میانگین نتایج
انواع نمایشگر
نمایشگر تاریخ و ساعت
سایر مشخصات
عملکرد آسان تنها با بستن کاف و فشردن یک دکمهکنترل هوشمند فشار برای تشخیص فشار مناسب در کاف برای دستیابی به نتیجه ای دقیق ترسخنگو و موزیکال؛ مجهز به سیستم اعلام نتیجه حتی حین پخش موزیک زمینهاندازه گیری پیاپی فشارخون (سه بار طی 15 ثانیه) و محاسبه میانگین نتایج برای حصول نتیجه ای دقیق تر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir