سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

فشارسنج مچی رزمکس مدل S150

Rossmax S150 Blood Pressure Monitor

از {{model.count}}

1,150,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

فشارسنج «رزمکس» (Rossmax) مدل «S150» از نوع مچی بوده و دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی 90 فشار اندازه‌گیری شده است. این فشارسنج از روش اوسیلومتری برای تعیین فشارخون استفاده می‌کند. به کمک تکنولوژی «Smart Sense» به‌کاررفته در سیستم پمپ فشارسنج، اندازه‌گیری فشار با دقت بالایی انجام می‌شود. سایز کاف دور مچ فشارسنج برای اندازه‌ی دور مچ 13.5 تا 22 سانتی‌متر مناسب است. انرژی دستگاه از دو عدد باتری نیم قلم تأمین می‌شود. برای اندازه‌گیری دقیق فشار، باید فشارسنج به‌اندازه‌ی یک سانتی‌متر بالاتر از مچ بسته شود و فشارسنج با قلب هم‌سطح باشند. با روشن کردن فشارسنج، پمپ دستگاه به شکل خودکار شروع به باد کردن کاف کرده و فشار را اندازه‌گیری می‌کند. نتیجه‌ی نهایی به شکل دو فشار سیستولیک و دیاسیستولیک روی صفحه به نمایش در می‌آید. صفحه‌نمایش فشارسنج اعداد را بزرگ و خوانا نشان می‌دهد. علاوه بر فشار، تعداد ضربان قلب در دقیقه نیز محاسبه شده و نمایش داده می‌شود. حافظه‌ی دستگاه قابلیت ذخیره‌ی 90 نتیجه را دارد. با پر شدن حافظه، دستگاه از اولین فشارهای اندازه‌گیری شده شروع به پاک کردن می‌کند. برای پاک کردن همه اطلاعات از روی حافظه‌ی دستگاه، باید کلید مموری را به مدت 5 ثانیه نگه داشت. در صورت روشن ماندن دستگاه، پس از 60 ثانیه به شکل خودکار خاموش می‌شود. همراه دستگاه 2 عدد باتری قلمی، دفترچه راهنما و محفظه‌ی نگه‌داری ارائه شده است. این فشارسنج با استانداردهای انجمن فشار اروپا تطابق دارد و استاندارد AAMI را نیز کسب کرده است. به طور خلاصه فشارسنج Rossmax S150 از نوع مچی بوده و دارای ظرفیت حافظه‌ی 90 مورد، کاف دور مچ 13.5 تا 22 سانتی‌متر، منبع انرژی باتری قلمی و سیستم خاموشی خودکار است.

ضرورت استفاده از دستگاه‌های فشارسنج

سنجش فشارخون و ضربان اهمیت بسیاری در راستای سلامت دارد. همین باعث شده تا اهمیت تهیه‌ی فشارسنج از همیشه بیشتر باشد. دستگاه‌های فشارسنج را می‌توان یکی از مهم‌ترین لوازم برای کنترل سلامت محسوب کرد. این محصولات مدل‌‌ها و انواع مختلفی دارند و یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آن‌ها فشارسنج‌های مچی هستند. فشارسنج‌های مچی به دلیل کاربری آسان و جای کمی که می‌گیرند بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند چرا که حجم و وزن کم آن‌ها، این محصولات را برای جابجایی و حمل در کیف به منظور استفاده خارج از منزل، مناسب کرده است. قابل حمل بودن این نوع از فشارسنج‌ها و ابعاد مناسبشان، آن‌ها را برای مصارف خانگی تبدیل به گزینه‌ای مناسب کرده است. از آنجا که بالابودن میزان فشارخون می‌تواند خطرهایی جدی برای سلامت بیمار به همراه داشته باشد بهتر است اگر بیماری فشارخون شما حاد است از دستگاه‌هایی با دقت اندازه‌گیری بالاتر استفاده کنید اما فشارسنج‌های مچی هم برای استفاده‌ی خانگی عموم گزینه‌ی مناسبی هستند. حسن فشارسنج‌های دیجیتال نسبت به نمونه‌های قدیمی‌تر سهولت در استفاده، کاربری ساده و سرعت بالا در اندازه‌گیری است. علاوه بر آن برای استفاده از این محصولات احتیاجی به کمک یا حضور شخص دیگری نخواهید داشت و می‌توانید به تنهایی از میزان فشارخون خود آگاه شوید.

فشارسنج رزمکس مدل S150

داشتن حافظه برای ذخیره‌سازی نتایج و امکان بررسی و مقایسه‌ی نتایج ثبت شده از فشار خون فرد یکی از ویژگی‌های کاربردی دستگاه‌های فشار خون است. فشارسنج رزمکس مدل S150 قابلیت ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به 90 اندازه‌گیری اخیر انجام شده با دستگاه را دارد و همین موضوع سبب می‌شود که کنترل فشارخون بیمار بعد از هر چند بار اندازه‌گیری برای کاربر فراهم باشد. علاوه بر آن شما می‌توانید نتایج ثبت شده در حافظه‌ی دستگاه را با پزشک خود در میان بگذارید تا بررسی وضعیت بیماری شما به شکل دقیق‌تری انجام پذیرد. استفاده از این دستگاه آسان است و دیجیتالی بودن آن، کاربر را از گوشی پزشکی برای کنترل فشارخون بی‌نیاز کرده است. علاوه بر اینها، کار با این محصول بسیار راحت است کافی‌ست مچ خود را بر روی سطحی صاف و ترجیحاً هم راستا با قلب قرار دهید و دستگاه را دور مچ خود ببندید و در کمترین زمان ممکن فشارخون و ضربان قلب شما روی LCD دستگاه نمایش داده خواهد شد. نشانگر تشخیص آریتمی شما را از منظم بودن یا نبودن ضربان قلبتان آگاه خواهد کرد. کیف قابل حمل باعث می‌شود که نگران آسیب‌های سطحی ظاهری به بدنه‌ی دستگاه نباشید و به راحتی بتوانید آن را با خود حمل کنید تا هر زمان که لازم شد در دسترستان باشد. ویژگی‌های کاربردی دیگر این محصول برخورداری از تکنولوژی SMART SENSE و کنترل هوای پیشرفته و همچنین قابلیت عملکرد تنها با یک لمس هستند. فشارسنج رزمکس مدل S150 گزینه‌ی مناسبی برای سنجش فشار خون و ضربان قلب شما خواهد بود.



ابعاد
8 × 6.5 × 6 سانتی‌متر میلی‌متر
منبع انرژی
باتری
سایر مشخصات
- دارای تکنولوژی Smart Sense
- 2 عدد باتری نیم‌قلمی
- سایز صفحه نمایش: XL (با اعداد بزرگ و خوانا)
سایز مناسب بازو/مچ
13.5 تا 22
نوع نمایشگر
LCD
وزن
151 گرم
اقلام همراه
- محفظه‌ی نگه‌داری
- 2 عدد باتری قلمی
- دفترچه راهنما
انواع نمایشگر
نمایشگر تاریخ و ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir