سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

فشارسنج بازویی امرن مدل EVOLV

گارانتی ۳۶ ماهه پایکار بنیان طب

از {{model.count}}

فشارسنج بازویی مدل EVOLV محصولی با یک طراحی منحصربه فرد از شرکت امرن است. سایز کاف فشارسنج برای اندازه‌ی دور بازو ۲۲ تا ۲۴ سانتی‌متر مناسب است. این فشارسنج، فشار را مانند اکثر فشارسنج‌ها با واحد میلی‌متر جیوه نمایش می‌دهد و خطای آن حداکثر mmHg 3 است. این محصول قابلیت نمایش تعداد ضربان قلب در یک دقیقه را دارد. چنانچه ضربان قلب شخص نامنظم باشد، نشانگر آریتمی روی صفحه ‌ظاهر می‌شود. انرژی این فشار‌سنج از طرق ۴ عدد باتری نیم‌قلمی تامین می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل مجهز شدن به بلوتوث است که امکان اتصال از طربق برنامه را به گوشی‌های موبایل اندروید و IOS فراهم می‌کند. ابعاد این فشارسنج کوچک 120 × 85 × 20 میلی‌متر بوده و وزن آن تنها 249 گرم است. یک کیف محکم برای نگه‌داری و حمل آسان‌تر فشارسنج همراه آن ارائه شده است. به‌طور خلاصه فشارسنج بازویی امرن مدل EVOLV دارای قابلیت محاسبه‌ی فشار و ضربان قلب، تشخیص ضربان قلب نامنظم، منبع انرژی باتری نیم قلمی و محفظه‌ی نگه‌داری است.

7,832,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

فشارسنج امرن Evolv مدرن، دقیق و متصل!


فشارسنج امرن Evolv در ظاهر بسیار مدرن و جمع و جور است به گونه ای که فاقد هرگونه سیم، کانکتور و لوله های خارجی است و با ۴ باتری AAA کار می کند. بازوبند یا Cuff این دستگاه به گونه ای طراحی شده که به سادگی بتوانید آنرا برای خود، روی بازو، ببندید. اندازه گیری به سادگی انجام میشود، فقط کافی است دکمه Start را بفشارید تا Cuff  شروع به باد کردن کند پس از آن نتایج بر روی صفحه نمایش خود دستگاه، به نمایش در خواهد آمد.


دقیق تر و سریعتر از همیشه


این فشار سنج از تکنیک اوسیلومتریک برای اندازه گیری فشار خون در حال باد شدن استفاده میکند. این روش به اندازه روش های قدیمی تر که در حال خالی شدن باد اندازه گیری را انجام می دادند دقیق است، اما زمان بسیار کمتری می برد. در یک بررسی که با پروتکل استاندارد جهانی صورت گرفته، نشان میدهد که فشارسنج Omron Evolv در مقایسه با فشارسنج های با استاندارد بالا، بسیار دقیق تر است. همچنین، با تکنیک اندازه گیری فشار در حین پر شدن باد فشارسنج، شاهد راحتی بسیار بالاتری برای بیماران  خواهیم بود زیرا بازوبند، بیش از حد نیاز باد نمیشود و این خود نکته بسیار مثبتی در راحتی هنکام استفاده از محصول میباشد.


ابعاد
120x85x20 میلی‌متر
منبع انرژی
باتری
سایر مشخصات
دارای بلوتوث (قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند)
۴ عدد باتری AAA
سایز مناسب بازو/مچ
22-42
وزن
249 گرم
اقلام همراه
کیف حمل
مکانیزم
دیجیتال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir