سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

سرنگ شستشو گوش

از {{model.count}}
انتخاب مدل:
مدل را انتخاب کنید.

900,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

محصولات مشابه

همانطور که می دانید ماده ای مومی شکل بطور طبیعی توسط غدد کانال گوش تولید می شود که میزان اسیدیته مجرای گوش را تنظیم می کند و برای سلامت گوش مفید است. به همین جهت تمیز کردن بیش از حد گوش کار درستی نیست چون مجرای گوش در معرض گرد و غبار و آلودگی های موجود در محیط قرار می گیرد و ممکن است به خشکی گوش و درگیری آن به عفونتهای باکتریایی و قارچی منجر شود.

اگرچه بصورت طبیعی تولید موم در گوش کنترل می شود اما گاهی اوقات بیش از حد تولید شده و منجر به تجمع موم در گوش می شود که می تواند بسته شدن کانال گوش را در پی داشته باشد. در نتیجه فرد دچار سر درد و سر گیجه می شود و قدرت شنوایی او تحت تاثیر قرار می گیرد.

علاوه بر این گاهی اوقات ممکن است اشیای ریز خارجی مثل سنگریزه، حشرات و گرد و غبار وارد گوش شده باشد که باید سریعا از گوش خارج شوند تا از آسیب بخش های حساس گوش مثل پرده گوش جلوگیری شود.

پاکسازی گوش از تجمع موم، همچنین خارج کردن اشیا و آلودگی های خارجی می تواند به راحتی و با امنیت بالا توسط سرنگ شستشوی گوش انجام شود که حتی می تواند توسط یک پزشک در منزل انجام شود.

بهترین نوع سرنگ شست و شوی گوش معمولا تمام استیل و مقاوم هستند و قابلیت شستشو، اتوکلاو کردن و استفاده های مجدد دارند. این محصول سری های متنوعی دارد که پزشک می تواند از آنها استفاده کند.

سرنگ شستشوی گوش یک محصول با کیفیت و پرکاربرد است که کاربری آسانی دارد و خرید آن بسیار به صرفه است.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir