سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

دستگاه فشار سنج امسیگ مدل BO20

گارانتی ۲۴ ماهه طلایی امسیگ

از {{model.count}}

1,635,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

فشارسنج دیجیتالی بازویی امسیگ مدل BO20-ES به صورت تمام اتوماتیک فشار خون و ضربان قلب را از طریق بازو اندازه می گیرد. این دستگاه دارای ۱۲۰ خانه حافظه برای ۲ کاربر است، یعنی برای هر کاربر ۶۰ جایگاه حافظه در نظر گرفته شوده است. در صورتی که کاربر در هنگام اندازه گیری اشتباهی انجام دهد، دستگاه اخطار می دهد، بعلاوه در هر بار اندارزه گیری زمان و تاریخ آن به همراه اعداد اندازه گیری شده نمایش و ذخیره می شوند. از دیگر قابلیت های این دستگاه نشانگر هشدار تعویض باتری می باشد که در صورت نیاز به تعویض باتری علامت تعویض باتری روشن می شود. عملکرد فشار سنج های امسیگ از نظر کلینیکی مورد آزمایش قرار گرفته است.طراحی این فشار سنج بسیار زیبا بوده و با دقت و سرعت بالا در اعلام نتایج، عملکرد قابل قبولی دارد. صفحه نمایشگر بزرگ آن، خوانایی اعداد را بسیار راحت و آسان نموده است. همچنین صفحه نمایش این دستگاه توانایی تفسیر مقادیراندازه گیری شده را مطابق با استاندارد جهانی WHO داشته و آن را به صورت رنگی نمایش می دهد. به صورتی که اگر پس از اندازه گیری رنگ سبز نمایش داده شود وضعیت بدن نرمال بوده و در صورت نمایش رنگ زرد، نارنجی و یا قرمز نشان دهنده پر فشاری خون می باشد.فشار سنج بازویی BO20-ES میانگین اندازه ها را نیز نمایش می دهد. علاوه بر آن قابلیت تشخیص عارضه آرتیمی یا همان بی نظمی ضربان قلب را دارا می باشد. همچنین قابلیت اندازه گیری فشار های بسیار بالا و بسیار پایین (واقعی) به لحاظ داشتن تکنولوژی پیشرفته روز دنیا را دارد. این دستگاه از سیستم پیشرفته کنترل هوا و سنسور های پیشرفته، موتور پمپ، شیر تخلیه و دریچه نسل جدید، با فن آوری Intel + Sens برخوردار می باشد.

ابعاد
110x40x80 میلی‌متر
منبع انرژی
باتری
سایر مشخصات
خاموشی خودکار
بسیار راحت و زیبا
دارای منبع تغدبه باتری
هشدار اشتباه در عملیات
نمایش میانگین اندازه گیری ها
دارای جایگاه ۱۲۰ حافظه برای ۲ کاربر
تفسیر آسان مقادیر به کمک WHO رنگی
با دقت و سرعت بسیار بالا و عملکرد عالی
قابلیت تشخیص عارضه آریتمی (بی نظمی ضربان قلب)
با قابلیت اندازه گیری فشارهای بسیار بالاو و بسیار پایین (واقعی) به لحاظ داشتن تکنولوژی پیشرفته روز دنیا
سیستم پیشرفته کنترل هوا و سنسورهایپیشرفته، موتور پمپ، شیر تخلیه و دریچه نسل جدید، با فن آوری Intel + Sens

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir