سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.
اطلاعیه : به اطلاع کاربران عزیز می رساند با توجه به نوسانات قیمت، قیمت ها به روز نمی باشند. لطفاً قبل از خرید تماس حاصل نمایید.

دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد مدل MENORA PH-403-20

از {{model.count}}
برند : MENORA

صفحه کنترل تاچ - مجهز به ریموت کنترل - رطوبت سنج ودما سنج دیجیتال محیط - تنظیم کننده رطوبت از 40 تا 90 درصد - تولید کننده یون منفی - چراغ خواب

3,025,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

دستگاه بخور  MENORA PH-403-20 میزان رطوبت فضایی که در آن قرار می گیرد را تامین می کند. این دستگاه از ایجاد الکتریسیته ساکن جلوگیری می کند و با تولید میزان مشخصی از یون های منفی در پیشگیری و درمان آنفولانزا، فشار خون، برونشیت و سایر بیماری ها موثر می باشد. دستگاه بخور سرد نقش مهمی در محافظت از سیستم عصبی، قلبی عروقی و متابولیسم بدن ایفا می کند. طراحی رطوبت ساز منورا MENORA PH-403-20 به گونه ای است که حجم بالای مخزن آب (6٫5 لیتر)، امکان ایجاد بخار رطوبت را تا 10 ساعت و حتی بیشتر فراهم می کند. دستگاه مجهز به ریموت کنترل می باشد که کار کردن با دستگاه بخور را آسان تر می کند. صفحه نمایش دیجیتالی دستگاه شامل نمادهایی است که عملکرد دستگاه را به طور شفاف نشان می دهد. میزان خروجی بخار قابل تنظیم می باشد. رطوبت ساز منورا MENORA PH-403-20 مجهز به تایمر می باشد و با تمام شدن آب موجود در مخزن به صورت اتوماتیک خاموش می شود و کاربر بدون هیچ نگرانی می تواند برای مدت زمان طولانی، بدون نیاز به چک کردن دستگاه از آن استفاده کند. هنگامی که میزان رطوبت فضا به حد اشباع می رسد، دستگاه به صورت اتوماتیک ایجاد بخار را قطع می کند. رطوبت ساز منورا MENORA PH-403-20 عملکرد یونیزاسیون (ایجاد یون منفی)، باعث از بین بردن ذرات و باکتری های مضر موجود در هوا می شود و باعث بهبود کیفیت هوا می گردد. مرطوب کننده ها می توانند به افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند در مواردی از قبیل موارد زیر کمک کنند؛ پوست خشک چشمهای تحریک شده خشکی در گلو یا مجاری هوایی آلرژی سرفه های مکرر بینی های خونین سردردهایسینوسی لبهای ترک خورده

مناسب برای محیط
اداری , خانه , فروشگاه
کاربرد به صورت
خانگی , نیمه حرفه‌ای
انواع کلید
کلید پاور روی دسته
نوع بخور
سرد
انواع مخزن
اب
امکانات ابزار
ریموت کنترل
قابلیت‌های ابزار
امکان استفاده بدون تماس فیزیکی
ظرفیت مخزن آب
6.5 لیتر
منبع انرژی
برق خانگی
ابعاد
300x200x200 میلی‌متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir