سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

آی یو دی سیو سیف هلندی 300

از {{model.count}}

1,950,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

آی یو دی سیو سیف هلندی 300

آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300

ساختار آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300

دستگاه آی یو دی CU-Safe 300 از یک قاب ساخته شده از پلی اتیلن و سولفات باریم تشکیل شده است ساقه ی عمودی سیو سیف هلندی 300 با سیم مسی پر شده است و سطح سیم مس سیو سیف هلندی300  میلی متر می باشد و دو نخ از جنس  نایلون به انتهای پایین بازوی عمودی متصل شده است.

درباره ی آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300

آی یو دی سیو سیف هلندی 300 یکی از گزینه های عالی برای زنان نابالغ است. آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 بسیار باریک همراه با تکنیک ورودی ساده است. آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300  برای استفاده به عنوان یک ابزار اضطراری مناسب است. این نیز به طور کلی مشخص شده است که آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300   یکی از موثرترین روش های پیشگیری از بارداری است. آی یو دی سیو سیف 300 به طوری ساخته شده که تا از تحریک وسوزش رحم پیشگیری کند. این وسیله معمولا در طول دوران قاعدگی قرار داده می شود  و معمولا عمل کارگذاری آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 بدون درد است و قسمت T شکل آن باید انتهای رحم را لمس کند و به محض وارد شدن از حامله شدن شما جلوگیری خواهند کرد توجه به این نکته ضروری است که هیچ گونه از وسایل ضد بار داری به طور 100 درصد این موضوع را تضمین نمی کنند.

آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 چگونه عمل می کند؟

اساسا، در آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 از آی یو دی مس آزاد  در رحم وجود دارد. یون های مس، اسپرم ها را از بین می برند و اسپرم ها را از انجام لقاح با تخمک باز میدارند. این بدان معنی است که هرچه مقدار مس آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 بیشتر باشد آی یو دی موثرتر است و اینکه آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 یک روش برای سقط جنین نیست.

عوارض جانبی آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300

عوارض جانبی آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 این است که مس باعث خون ریزی شدید می شود و به همین ترتیب، زنانی که  در جریان قاعدگی خونریزی شدیدی را تجربه می کنند باید توصیه شود که از یک مدل از آی یو دی سیوسیف با بار مس پایین تر (به عنوان مثال 300) استفاده کنند 380mm² حداکثر میزان مجاز مس برای آی یو دی می باشد.

در موارد نادر ممکن است پس از قرار دادن آی یو دی سیو سیف 300 درد و یا سرگیجه رخ دهد. اگر این  موضوع در عرض نیم ساعتی پس از قرار دادن آی یو دی و  استراحت کاهش نیافته باشد، باید موقعیت آی یو دی  سیو سیف 300 بررسی شود و ممکن است نیاز باشد آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 حذف شود. آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 ممکن است به ندرت باعث واکنش های پوستی آلرژیک هم شود.

 

 

در چه مواردی بهتر است از آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 استفاده نکنید

بهتر است در زمان هایی که بیماری های بدخیم دستگاه تناسلی ،  خونریزی واژینال، بارداری ، سابقه قبلی حاملگی خارج رحمی، عفونت دستگاه تناسلی، بیماری های منتقله از راه جنسی در طی 12 ماه گذشته (به جز باکتری ها)، واژینیت، عفونت مکرر تبخال، هپاتیت B)، سقط جنین با عفونت در 3 ماه گذشته، التهاب لگن، بیماری (PID)،  ناهنجاری های مادرزادی (مادرزادی یا بدخیمی) و آلرژی به مس دارید از آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 استفاده نکنید.

چه عواملی بر عملکرد آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 تاثیر می گذارند

به نظر می رسد مصرف دارو ها در عملکرد آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 تاثیری ندارند اما برخی از گزارش های منتشر شده نشان می دهند که استفاده طولانی مدت از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (به ویژه استیل اسلسیلیک اسید) و کورتیکواستروئیدها اثر بخش آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 را کم تر می کند اما استفاده کوتاه مدت از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی تاثیری بر عملکرد آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300 ندارد.

ابعاد آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300

عرض آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  ) 300  1± 23 میلی متر بوده و  طول آن نیز 29 ± 1 میلی متر است. قاب پلی اتیلن و سیم آی یو دی سیو سیف 300 بوسیله ی امواج رادیویی قابل دیده شدن هستند.

نکاتی که در مورد آی یو دی سیو سیف هلندی ( آیودی سیو سیف  )  300 توجه با آن ها ضروری است

آی یو دی سیو سیف یک بار مصرف است و نباید چند بار از آن استفاده کنید و اگر بسته آی یو دی باز شده به این دلیل که از حالت استریل خارج شده است بهتر است آی یو دی را دوربیاندازید و اگر هرگونه درد یا احساسی راجب به آی یو دی پیدا کردید به پزشک مراجعه کنید شاید نیاز باشد که  آی یو دی را خارج کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir