سبد خرید 0
شماره تماس
شماره تماس 02166174309

مولاژ اسکلت مفصل مچ دست اندازه طبیعی بدون لیگامان

از {{model.count}}

مولاژ اسکلت، یا تولید مثل یک جسم فیزیکی یا قسمتی از بدن به صورت سه بعدی، در سال های اخیر برای اهداف هنری و پزشکی به طور فزاینده ای محبوب شده است. یکی از انواع مولاژها که به ویژه مفید است، مولاژ مفصل مچ با اندازه طبیعی بدون رباط است.مفصل مچ دست ترکیب پیچیده ای از استخوان های کوچک مختلف است که امکان حرکات پیچیده و دقیق در دست را فراهم می کند. رباط‌های مچ دست، ثبات و پشتیبانی از مفصل را فراهم می‌کنند. با این حال، گاهی اوقات ایجاد مولاژ از مفصل مچ با اندازه طبیعی بدون رباط برای مطالعه دقیق استخوان ها یا برای اهداف آموزشی مفید است.اولین گام در ایجاد مولاژ از مفصل مچ با اندازه طبیعی بدون رباط، به دست آوردن یک تصویر سه بعدی با کیفیت بالا از مفصل با استفاده از تکنیک های تصویربرداری پیشرفته مانند MRI یا سی تی اسکن است. سپس این تصویر به صورت دیجیتالی در مدلی سه بعدی از مفصل مچ دست پردازش می‌شود و رباط‌ها با دقت برداشته می‌شوند.

1,800,000 تـومـان

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}

کمی صبر کنید...
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس از فروشگاه ما
ضمانت اصل بودن کالاها
ضمانت اصل بودن کالاها اصل بودن کالا را ضمانت می‌کنیم.
تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت بهترین قیمت‌ها در فروشگاه ما
پرداخت در محل
پرداخت در محل هزینه را در محل پرداخت کنید.
گارانتی بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه در صورت تقلبی بودن کالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین و تلفنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

درباره ما

فروشگاه پویاطب ارائه دهنده خدمات تخصصی تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 20 سال تجربه و اعتبار آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.
... ادامه
تماس با ما

تماس با ما

شماره تماس 4496 6617 21 98+
ایمیل info@pouyatb.ir